Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Panelgardiner är sådana där smala platta fula gardiner som går längs sidan av fönstret. Sen finns det ju vanliga gardiner som går längs...
Svar
3
· Visningar
804
Hemmet Jag har snickrat en grej till en kompis som ska sitta på väggen, men jag vet inte riktigt hur jag ska få upp den snyggt. Det är en...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: vindvissla
·
Hemmet Jag har ett vackert bord som tyvärr har stått i en förvaring där taket läckt. Jag har bara en gammal bild på hur bordsskivan ser ut för...
Svar
4
· Visningar
3 278
Hemmet Jag skulle vilja ha tips på snygga och enkla rumsavskärmare, gärna ganska höga och typ 130-200cm långa? Vet att jag har sett snygga...
Svar
3
· Visningar
3 278
Senast: Hazel
·
Hemmet Vi ska välja golv till köket och det bara snurrar i huvudet. Det sista gamla golvet ska rivas upp och ny isolering ska på och inom två...
Svar
9
· Visningar
2 161
Senast: Mynta2
·
Hemmet Är det nån som har ett enkelt mönster på hissgardiner? Skulle vilja sy det till vårat vardagsrum istället för persienner.
Svar
2
· Visningar
1 631
Senast: mkh
·
Hemmet Jag letar efter en vikram, liknande den här: med med plats för 3-5 foton. Tydligen är jag helt ute, för några år sedan fanns det...
Svar
2
· Visningar
1 762
Senast: Belloo
·
Hemmet Vi är på jakt efter ett nytt bord och det borde ju va plättlätt att hitta tänkte jag. Runt, vitt soffbord som står stadigt, dvs inte med...
Svar
2
· Visningar
1 246
Senast: misan
·
Hemmet Jag har gjort knallgörna makroner. Vad ska jag fylla dem med? Jag funderade först på lime, men jag vet inte... Kan det bli gott?
2 3
Svar
41
· Visningar
4 185
Senast: majola
·
Hemmet Jag och sambon är jättesugna på att köpa hus, vi har hittat ett vi tycker väldigt mycket om, och ska imorgon till banken och höra om...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 360
Hemmet Idag har jag och sambon lagt bud på ett hus vi varit och tittat på och förälskade oss i. Återstår nu bara nervös väntat på att se vad...
Svar
17
· Visningar
2 272
Senast: Nixehen
·
Hemmet Jag vill få det lite höstigt (kan man skriva så? :p) och fint här hemma, men behöver lite inspiration. Så hur har ni gjort för att få...
Svar
2
· Visningar
3 636
Senast: Mirre
·
Hemmet Det var en månad sen vi flyttade in, men vardagsrummet förblir planlöst. Inte blir det bättre av att lägenheten är ganska trist...
Svar
5
· Visningar
1 904
Senast: Meanwhile
·
Hemmet Gällande kaffe och tekopp. jag har ett par koppar men vet inte hurvida det är te eller kaffekoppar. :)
Svar
1
· Visningar
1 206
Senast: Tjôta
·
Hemmet Nu har vi varit och kollat på huset vi är intresserade av en andra gång. Frågan är hur mycket kan pruta :o Skulle räkna på att...
Svar
15
· Visningar
6 387
Senast: FadeAway
·
Hemmet Buke brukar fixa det mesta, här är en hård nöt att knäcka :D Jag behöver verkligen min skruvmejsel, men jag KAN INTE hitta den...
Svar
3
· Visningar
756
M
Hemmet Jag hoppas att stuglukten i mitt hus bara är gammal lukt som sitter kvar och inte något nytt fuktproblem. Tänkte prova luftrenare med...
Svar
4
· Visningar
1 711
Senast: Meanwhile
·
Hemmet Har ett litet besvärligt vattenproblem... I vintras frös vattnet hemma hos oss, vattenmätaren och även inkommande ledning i pannrummet...
Svar
2
· Visningar
829
Hemmet Jag håller på att sälja mitt hus, utan mäklare eftersom den jag hade anlitat helt plötsligt slutade utan att säga till mig. :confused...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: gillaj
·
Hemmet Jag håller på med mitt uterum, men har kört fast lite. Hade tänkt isolera och vinterbona, så att man har lite mer användning för...
Svar
5
· Visningar
2 041
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka