Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Det är en lägenhet två på runt 53kvm. ca 8 mil från Göteborg. De har sålts runt 400-500 000. Men har då varit i bättre skick än min...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Armani__
·
Hemmet Kort och gott, är sugen på att baka vörtbröd. Har gjort det en gång utan att bli helt nöjd, inte så saftigt och smakrikt. Är nu ute...
Svar
10
· Visningar
2 329
Senast: zesel
·
Hemmet Känns som allt fler fått upp sitt pynt nu :) Hur ser det ut hos er när ni julpyntat?
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: Malin_L
·
Hemmet Jag å sambon håller på att renovera ett rum i lägenheten (never ending story). Vi har nu kommit så långt att vi grundat en gång. Det...
Svar
11
· Visningar
5 046
Senast: Shenzi
·
Hemmet Vi håller på att flytta. Nästa vecka ska vi lämna över nycklarna till nya ägnarna av huset och kommer dagen innan/samma dag ställa in...
Svar
7
· Visningar
1 384
Senast: eyz
·
Hemmet Jag har ett litet problem... Jag bor i ett parhus ute på landet och tyvärr är det lyhört in till mina grannar. Jag hör dem spela...
Svar
5
· Visningar
6 723
Senast: Sar
·
Hemmet Ni som har något på väggarna :p vad är det? Skulle gärna göra om lite här hemma, just nu är det ganska kalt på väggarna och det ser så...
Svar
10
· Visningar
2 144
Senast: Mirre
·
Hemmet Jag behöver lite smakråd vid val av tv-bänk och soffbord! Främst när det gäller bänken, ett bord kommer nog lånas in till en början...
Svar
4
· Visningar
1 314
Senast: eyz
·
Hemmet Ni som har mycket filtar, hur förvarar ni dem? Vi har tre st framme, varav en är ganska stor. Eftersom soffan inte är så jättestor...
Svar
7
· Visningar
1 981
Senast: Sorbe
·
Hemmet Det handlar om rött vax som brukar vara runt gräddostar, som har smält på spisen och nu vet jag inte hur jag ska få bort det. :confused...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: ullo
·
Hemmet Gårdsdrömmen blir allt starkare och vi börjar leta lite på allvar. Sitter och försöker räkna lite på ekonomi och har fått hyfsad koll på...
2
Svar
22
· Visningar
3 196
Hemmet Ni som bor i ettor där sovrum och vardagsrum ligger i samma rum, kan inte ni visa bilder på hur det ser ut? Hur ni eventuellt har delat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
29 275
Hemmet Har jag drömt det eller kunde man tidigare köpa påbyggnadsdelar för garderober på IKEA? Alltså, en "hylla" som man satte ovanpå den...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag är på jakt efter krokar i form av djur, de ska helst vara silvriga och inte för barnsliga. Åhlens har tre olika som jag gillar, men...
Svar
1
· Visningar
1 543
Senast: nickan1
·
Hemmet Jag har funderat på att sätta in en eldstad och har funderat lite på olika alternativ. Egentligen skulle jag vilja sätta in en rejälare...
2
Svar
21
· Visningar
5 802
Senast: Sar
·
Hemmet Under hallmattan har det blivit guuult och fult. Någon som känner igen fenomenet och kan man göra något åt det?
Svar
7
· Visningar
10 022
Senast: Rie
·
Hemmet En taklampa och två lampor på sängborden eller på väggen var tanken. Inte helt lätt verkar det som.... Den lampa jag kom ihåg att jag...
Svar
11
· Visningar
3 413
Senast: _Svampbob_
·
Hemmet Håller på att göra vid vårt tv-rum för fullt här hemma och är snart klara med taket. Vi har en jättefin nyare kamin som stor framför...
Svar
11
· Visningar
17 130
Senast: lillkillen
·
Hemmet Jag har en idé om en julby i tex porslin där man tar fram en tomte eller en ren eller någon annan figur varje dag i december fram till...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: kamomillo
·
Hemmet Vi har ett rullbord (eller vad det nu heter) till köket som är i ek. Skivan har en fläck av något och dessutom ett mindre brännmärke...
Svar
4
· Visningar
4 790
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka