Ni med ettor!

Sv: Ni med ettor!

Haha, nu blir jag förvirrad. Du har ingen bild att visa? Och varför skulle man ha en pall som man sitter på precis vid tv:n känns lite onödigt :confused: förvaring är alltid bra men jag kommer ha en vind där jag ska försöka förvara så mycket som möjligt sen har man alltid ytorna under säng, soffa och matta :D

fast jag tycker det låter jättesmart med lite kompakta pallar eller gästkuddar, så man inte behöver springa upp på vinden för att hänta sittplatser bara för att nån kommer på besök :p

Tror förresten Bluefishs pall är en suuuuupersmal bäddsoffe-pall :idea: Skum produkt, men kanske folk anvönder dem?

Vilken smart grej! :D

Torktumlare: Jag har en extra pall i min lilla lägenhet. Dels är den snygg och dels syns den aldrig, jag använder den som klädförvaring, orkar aldrig hänga in kläder :D:angel:

Lägenheterna jag varit i har varit möblerade precis så som ullo föreslog, och jag tror faktiskt det är det bästa man kan göra med den lilla ytan :)

Ang badrummet så är det nog inga problem att få plats med en hylla av något slag där!

Vad har du för pall?

Bluefish Jag kollade på pallen, häftig men 5390kr :o och den är supertunn, vem kan/vill sova där liksom?

Jo, det är klart :p Men kanske är man fler än vad som bekvämt kan sitta där? Eller så vill man sitta runt borde när man spelar spel eller så? Du vet så klart bäst hur du vill nyjja din lägenhet dock :)

Jo haha, men får se om jag hittar något :). En snygg pall med förvaring vore ju perfekt synd att de är så himla dyra bara

Typ så ja :D Jag brukar få ett ryck och storstäda när jag ska få besök. Annars är det allt som oftast allmänt kaos hos mig. Enligt andra. Jag har alltid full koll på var allting är, tills någon flyttar på något! :D

Utifrån mina egna reflektioner är det vanligt att människor, särskilt unga "lider" av denna svårighet att hålla ordningen haha så vi är inte ensamma! :D

kl

Har ni som satt upp bilder i början av tråden som ni sedan tagt bort lust att sätta upp dem igen? Vore toppen!

Liknande trådar

Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 607
Senast: Tantan
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
730
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar