Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hur har ni det, har ni ett (eller flera) vardagsporslin och porslin som ni bara använder vid finare tillfällen? Hur många kuvert? Hur...
Svar
9
· Visningar
3 733
Senast: break_a_leg
·
Hemmet Tänkte göra slag i saken och köpa ny diskmaskin nu på rean. Våran gamla suger riktigt ordentligt så det är dags! Krav: Den ska ta...
2
Svar
23
· Visningar
5 401
Senast: Nizhoni
·
Hemmet Är det någon här som lyckats göra en vegetarisk julskinka? Blev den bra? Jag har hittat ett recept på grapevine som verkar bra, men jag...
2
Svar
20
· Visningar
8 085
Senast: Celija
·
Hemmet Ja snart var det jul igen! Och tills dess kan vi dela med oss med vad vi gillar, vad vi har, vad vi vill ha. Allt från textilier...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
28 262
Senast: Mirre
·
Hemmet Har en soffa med ej-avtagbart tyg som har börjat luktat lite äckligt på en 'fläck'. Hur får jag bort lukten? Jag kan ju inte ta...
Svar
3
· Visningar
6 178
Senast: _Sascha_
·
Hemmet Vad tror ni? Kan man måla denna skänk vit? Och vad för typ av färg och tillvägagångsätt (rolla?, pensla?) bör man använda för bästa...
Svar
8
· Visningar
9 401
Senast: Shenzi
·
Hemmet Åh jag håller på att bli tokig! Jag håller på att göra om hemma hos mig och nu letar jag efter den sista prylen till vardagsrummet...
Svar
8
· Visningar
3 806
Hemmet Jag och min sambo letar efter hus och har hittat ett som ser snudd på perfekt ut för våra behov :love: Det enda problemet (?) är att det...
2
Svar
20
· Visningar
18 416
Senast: Brandgul
·
Hemmet Min kära mor som är ute efter ett men inte hittat så nu ber hon mig som bor i "storstan". Har tyvärr inte massor av tid såhär innan jul...
Svar
6
· Visningar
2 125
Senast: Viva
·
Hemmet Och vad är det för märke/modell i så fall? Det finns ett begränsat utrymme, dvs 69 cm, att tillgå. Tidigare spis (från 70-80talet)...
Svar
0
· Visningar
1 445
Senast: Rie
·
Hemmet Vi håller på att renovera övervåningen och det vore bra om vi fick plats på två sovrum per gavel. Problemet är att de inte blir så...
Svar
12
· Visningar
4 883
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Vart kan man hitta överblivna tapeter? Typ bara några meter. Ska tapetsera en bokhylla jag har och tänkte försöka hitta någon fin och...
Svar
5
· Visningar
1 928
Senast: Flugskimmel
·
Hemmet Har för mig att det ska funka att tvätta fårskinn med såpa, stämmer det eller bör man köpa svindyrt fårskinnstvättmedel?
Svar
6
· Visningar
14 202
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Ni som har fixat inglasad balkong till er lägenhet, hur mycket gick det på?
Svar
0
· Visningar
769
Senast: Guldaskig
·
Hemmet ar en fondvägg med denna tapet (ljusblå med vita döskallar). Det är den enda hela väggen i rummet, alltså inga stora ytor kvar. Det...
Svar
6
· Visningar
5 563
Senast: Ishtar
·
Hemmet Får inte in bild, så googla på Chick-a-Dee och brandvarnare. Visst är den härlig? Priset är inte lika härligt, dock... Men när man...
Svar
11
· Visningar
2 194
Senast: Nebraska
·
Hemmet Inspirerad av lantlivstråden startar jag nu en egen tråd för att förhoppningsvis få veta att jag inte är ensam. Handen på hjärtat - hur...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 100
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet hej! jag och min pojkvän är väldigt trötta på våran soffa, den är hel och fräsch och skön, men ser inte så rolig ut i färgen. ny soffa...
Svar
4
· Visningar
1 912
Senast: laeikinois
·
Hemmet Hur många olika färger/träslag kan man ha i ett rum innan det blir heltokigt? Vi tittar efter ett matsalsbord med 6 stolar till...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: ullo
·
Hemmet Söker lite tips och råd till ljuddämpning i sovrummet. Har nyligen flyttat till en egen lägenhet och har då hamnat lite i utkanten av...
Svar
6
· Visningar
4 977
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka