Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Hemmet Ny inflyttad i en underbar lägenhet med fiskbensparkett och fint parkett golv överallt! (utom kök&badrum!) (ifrån 50-talet!) Hur vårdar...
Svar
3
· Visningar
1 671
Senast: ullo
·
Hemmet Jag får inte rent min duschkabin, och det driver mig till vansinne! När vi flyttade in hade de lyckats få duschkabinen skinande ren...
Svar
14
· Visningar
6 481
Senast: anhe
·
Hemmet Ni som är insatta och vet vad som finns på marknaden: Jag söker ett skoskåp med plats för absolut så många par skor som möjligt. Helst...
Svar
1
· Visningar
1 378
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har en skrämmande ful ytterdörr. Det är i första hand insidan som behöver fixas. Insidan är klädd med nån gammal juteväv från...
Svar
5
· Visningar
4 137
Senast: MikaTela
·
Hemmet Jag tycker att jag fyller på med tavlor, modell normal size till giganto, men det fortsätter ändå eka kalt och tomt på väggarna. Framför...
Svar
8
· Visningar
3 205
Hemmet Jag har några antika föremål som jag undrar har något värde eller intresse för i dagens läge. Det första är ett par trots allt fina...
Svar
2
· Visningar
3 773
Senast: Peppe_B
·
Hemmet Finns det någonstans i Göteborg (helst när majorna) där man kan värdera sina tavlor?
Svar
1
· Visningar
1 179
Hemmet Vi har av någon skum anledning inte mindre än två stycken städskåp i vårt kök. Tänkte bygga om ena skåpet genom att sätta in hyllor...
Svar
0
· Visningar
1 707
Senast: FadeAway
·
Hemmet Är det någon som har koll på var det kan vara värt att leta efter gamla fönster och betongkrukor? (Behöver förstås inte vara på samma...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: Zewz
·
Hemmet I vårat hem spenderas det ofta tid på natten i soffa när vi mår dåligt så soffa är egentligen något vi borde se till att investera i en...
Svar
3
· Visningar
1 330
Senast: tinissen
·
Hemmet Hej! Är i stånd att köpa en ny skinnsoffa, och tänkte hör lite vad ni har för erfarenher:) Soffan jag tänkt mig är från Möbelforum...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: iska
·
Hemmet Vad tycker vi om billiga tapeter, Rustas, till exempel? Har ju hittat ett par jättefina där, till en bråkdel av priserna i färgaffären...
Svar
19
· Visningar
16 000
Senast: Milene
·
Hemmet Finns det någon lätt teknik att måla bakom element? Då tänker ni säkert LYFT AV DET!¨:idea: Det går icke utan att systemet måste...
Svar
9
· Visningar
15 524
Senast: MadicDomino
·
Hemmet Önskar tips på ljusstakar! De ska stå på soffbordet och köksbordet. De ska gärna vara: Ganska höga, gärna olika höjder. Både för...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag köpte en plansch från Gallerix med måtten 70 x 70 cm, men vart kan jag hitta en snygg, svart, billig ram till den? Var korkad nog...
Svar
1
· Visningar
3 093
Senast: Anna
·
Hemmet Jag bor numera på landet, hyr en lägenhet som nog skulle kunna ses som den gamla tidens piglägenhet. Alltså en del av ett äldre hus...
2
Svar
23
· Visningar
14 385
Senast: Kivina
·
Hemmet Är det någon själ som vet vart i Göteborg man kan köpa mattvätt och hur mycket det ligger på?
Svar
4
· Visningar
792
Hemmet För några veckor sedan lyssnade jag på RixFM, hiss och diss... Ola dissade de som inte tar bort etiktetten på glasen. Hur gör du...
2
Svar
23
· Visningar
4 383
Senast: bigganl
·
Hemmet Mitt rum lider av snetaksyndromet på båda sidorna. Det är ett ganska smalt rum och man kan bara stå upp i mitten av rummet och lite på...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: MikaTela
·
Hemmet Vi håller på att renovera lilla badrummet och funderar på hur det ska se ut.. Det lutar åt schakrutigt golv (plastmatta), väggar ingen...
Svar
0
· Visningar
784
Senast: misan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka