Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?ObjektID=845223 Fördelar: Priset Järnspisen Trappan inomhus Tomtens storlek Känslan...
2
Svar
39
· Visningar
3 487
Senast: Lejonelle
·
Hemmet Jag har totalrenoverat mitt sovrum i fem dagar. Målat om taket, rivit ner alla tapeter + en ful bröstpanel och golvlister förre ägaren...
Svar
3
· Visningar
1 631
Senast: Kivinen
·
Hemmet I min nya lägenhet som är från 1930 finns stenplattan som varit under/framför spisen bevarad i golvet (vad kallas en sådan sten...
Svar
5
· Visningar
9 505
Senast: Kakis
·
Hemmet som finns utanpå lysrörsarmatur. Går det ? Jag vill inte byta hela alltihop och tror inte att det finns att köpa till då armaturen är...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: tanten
·
Hemmet Det har blivit april och i den här månaden ska jag få tillträde till mitt torp. Men - som stassing har jag inga verktyg alls kvar. Från...
Svar
8
· Visningar
1 394
Senast: Mia_R
·
Hemmet Inspirationen inföll så jag rev tapeter och hivade ut lister i min hall som ska renoveras, det är ganska mörkt så jag vill ha ljust på...
Svar
17
· Visningar
4 247
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet När jag var på varuhuset i Älmhult för drygt 2 veckor sedan så såg jag MALM byråer och nattduksbord i en mörkare petrol/grönblågrå och i...
Svar
6
· Visningar
1 441
Senast: Septicemia
·
Hemmet Någon sa till mig att man ALDRIG,ska stänga av golv-värme helt,inte ens på sommaren när det är som varmast,stämmer det:confused::confused:
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Halmbal
·
Hemmet Det är såklart jättefint med panoramafönster, härligt ljusinsläpp, men på nätterna vill vi gärna ha mörkt. Just nu har vi en rullgardin...
Svar
6
· Visningar
1 331
·
Hemmet Har fått byggt en ny carport,som är grundmålad i fabrik,ska nu själv måla " färdigt",vad ska man välja för färg(inte färg)?Ska vara en...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Rosett
·
Hemmet Flyttade in i min lägenhet i januari och håller på att bli galen på att behöva ha schampo flaskor på golvet. Så jag undrar om det går...
Svar
9
· Visningar
10 367
Senast: em-pirre
·
Hemmet Har bestämt mig för att göra en "budget-renovering" av köket. Jag trivs med planlösning och form på luckor, men behöver fräsha upp dem...
Svar
18
· Visningar
7 258
Hemmet Funderar på att skaffa en och behöver inspiration :d
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Blueberry
·
Hemmet Dags att byta ut vardagsporslinet som jag köpte när jag flyttade hemifrån *host* Var ska jag börja titta? Vill ha bättre än Ikea men...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 266
Hemmet Hur ser era sänggavlar ut? Jag tänkte tillverka en ny, men är lite blank. Har haft en tygklädd, stoppad sänggavel och även gjort en...
Svar
8
· Visningar
9 645
·
Hemmet Dessa räddade jag igår från en hög skräp som skulle brännas på gården. Hjälp mig komma på vad jag kan använda det till! :idea: Kistan...
Svar
11
· Visningar
3 458
Senast: Kaki
·
Hemmet Jag fick ett infall för några veckor sedan och gjorde om hela vårt sovrumsmöblemang. Det inhandlades när vi bodde i lägenhet och passade...
2
Svar
21
· Visningar
9 829
Senast: Kivinen
·
Hemmet Min man och jag har båda fyllt jämnt och vi duckade hela festgrejen och for utomlands. Men i sommar skulle jag vilja bjuda trevliga...
Svar
15
· Visningar
1 352
Senast: Flixon
·
Hemmet Funkar det? Stod igår på en bygghandel och kollade på musfällor, och där stod också en sådan där manick som med ultraljud på en viss...
2 3
Svar
44
· Visningar
31 775
Senast: claesw
·
Hemmet Jag har ett rum kvar att måla! Men, jag är lite sugen att behålla en vägg som fondvägg. Tapeten ser ut så här! Är det möjligt...
Svar
3
· Visningar
1 155
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka