Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet In med före och efter bilder! Vare sig om det är en enkel ommålning eller ni har rivt ner väggar. ALLT! :D
Svar
3
· Visningar
878
Hemmet Jag har köpt min första lägenhet! :bump: Eftersom det är en 1a på 26 kvm, så är det ju dock lite tight med utrymmet. En loftsäng ska...
Svar
11
· Visningar
9 171
Senast: AraSlei
·
Hemmet Måste ju finnas fler än jag som missbrukar kaffe! :angel: Vad har ni för kokare och vad har ni för kaffesort just nu? Kapslar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 163
Senast: voltis
·
Hemmet Hur putsar ni fönster (om ni gör det;) ) på insidan? Utvändigt har jag en bra päls och skrapa, men det blir ju så mycket vatten, så har...
2
Svar
20
· Visningar
9 095
Senast: Tajger
·
Hemmet Jag och min sambo köpte ett hus innan jul. På uppfarten står en pall med tegelpannor som enligt ett muntligt avtal med den förre ägaren...
Svar
5
· Visningar
1 241
Hemmet Hittat en möbel jag vill köpa men jag vill ha den vit. Möbeln är av ikea leksviks sortiment. Kan man måla den vit? :)
Svar
6
· Visningar
4 016
Senast: Zewz
·
Hemmet Bukisar, jag behöver be om er om en tjänst. Kan ni fylla era badkar, tömma och under tiden ta tiden tills det är tomt? :D Snälla...
Svar
15
· Visningar
4 651
Senast: Smulu
·
Hemmet Nu är jag på jakt! Skulle vilja ha lite tips på en skön och snygg fåtölj i modern stil. Gärna som man kan ställa in rygg och...
Svar
0
· Visningar
1 036
Senast: bellabus
·
Hemmet *Jag vet att jag kan ringa hyresvärden och fråga. Men vill ha respons ifrån bästa buke! Det är såhär! Sambon och jag ska flytta till...
2 3
Svar
47
· Visningar
14 695
Senast: MadicDomino
·
Hemmet Det tycks vara väldigt svårt att hitta bestick som både jag och sambon gillar. Vi har nämligen lite krav på utformningen, dessutom ska...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: zassoo
·
Hemmet Använder ni tallriksunderlägg och i så fall vad för slags? Jag rotade fram några med engelskt jaktmotiv på (hårda), de har under...
Svar
12
· Visningar
3 187
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag behöver hjälp med att identifiera ett antal möbler (soffa, bord, stolar) som syns i länken nedan. Design eller inköpsställe, är det...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: Ems
·
Hemmet Vad använder ni för rengörningsprodukter i hemmet typ,kör ni alltid med samma,eller köper det som är billigt för tillfället?
2
Svar
27
· Visningar
5 277
Senast: tinissen
·
Hemmet Ack så tråkigt när soen skiner, men fördelen är att jag kan slänga ut mkt genom dörren och låta den stå öppen till katternas glädje...
Svar
11
· Visningar
1 298
Senast: _FiA_
·
Hemmet Behöver lite mer förvaring och har kollat på dessa (båda från IKEA, får ej länka): Malm byrå med 6 lådor Bredd: 40 cm Djup: 48.5 cm...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag ska till att rengöra en toalettstol som inte använts på ett bra tag och längst ner på sidorna kommer jag ju inte åt med en vanlig...
2
Svar
20
· Visningar
3 255
Senast: Rosett
·
Hemmet Chansen är nog inte speciellt stor att någon vet något om den här men jag prövar i alla fall :) Hittade två lampor hos min morfar som...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: miniea
·
Hemmet Hej Jag har fyra stycken hästskor som jag skulle vilja sätta upp på vägen. Men kan inte riktigt komma fram till hur man ska lösa det på...
Svar
6
· Visningar
1 308
Hemmet Jag tycker det är kul att baka bröd men gör det sällan för jag fullkomligt hatar att diska degbunkar och verktyg. Hur får man bort den...
Svar
16
· Visningar
6 319
V
Hemmet Behöver inspirartion!:idea: Inte ska man behöva en profesional organizer, fanken, så svårt ska det inte vara att ordna så att var...
Svar
1
· Visningar
742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka