Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Fick fyra hyllplan till vårt köks skafferi som är 80-brett. Tyvärr är det bredare än ikeas standard. Går det att korta av dem och...
Svar
7
· Visningar
9 573
Senast: captain
·
Hemmet Efter att ha bytt golv nu så får inte vår diskmaskin plats längre. Problemet är på höjden :eek: Vad fasen gör man?
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: FadeAway
·
Hemmet Min kära mor har haft en hantverkare som skulle byta luckorna på deras kök. Det skulle ta en dag och han började i februari eller mars...
Svar
12
· Visningar
2 543
·
Hemmet Håller på att få fatt i lite offerter för att dra om elen. Nu verkar en del av elektrikerna tycka att det är onödigt att dra om allt...
Svar
13
· Visningar
12 873
·
Hemmet Är det nån bra idé att köpa nya vitvaror till ett gammalt kök och därmed anpassa sig efter det befintliga kökets mått? Tanken är att...
Svar
6
· Visningar
3 748
Hemmet Jag har planerat att lackera mina träköksluckor vita länge nu och imorse satte jag igång. Gjorde precis som dem sa i målaraffären, att...
Svar
9
· Visningar
3 297
Senast: Nixehen
·
Hemmet Ja, är det totalt fel att inte matcha träslagen i ett rum? Vi letar nytt köksbord och stolar, och har riktat in oss på vitt med...
Svar
14
· Visningar
3 744
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Har en säng som "bott" hos en rökare och den lyktar inte direkt godis nu.... Hur ska jag kunna få bort doften? Är det överhuvudtaget...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: Laa
·
Hemmet Vi har köpt hus :bump: Tillträde i slutet av juli och mycket renoveringar och tillbyggnader som ska göras så vi är så att säga i full...
Svar
19
· Visningar
1 989
Senast: Mirtai
·
Hemmet Hej! Har en jättetrist trappa i trä men trappstegen är klädda med något som jag TROR är linoleum. Det är liksom "infällt" i steget så...
Svar
6
· Visningar
7 498
Senast: gillaj
·
Hemmet Rummet det ska ligga i är det lilla man ser av rummet i dag. Vi planerar inte att göra någon större renovering av köket de närmsta åren...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Andorra
·
Hemmet Jag och min kompis ska snart flytta ut ur lägenheten, jag har tyvärr råkat ta sönder en del av tapeten i mitt sovrum då jag skulle ta...
Svar
0
· Visningar
886
Senast: fryckan
·
Hemmet Att hitta en mattpiska i plast? Jag hade en när jag bodde längre norrut för några år sedan, nu är den nog kvar hos mamma och dit är det...
Svar
4
· Visningar
2 524
Senast: Kivina
·
Hemmet Såg en annons om ett hus byggt på 30-talet. Började drömma lite, och faktiskt börjat kolla lite på mer fakta om huset. Det jag först...
Svar
4
· Visningar
3 701
Senast: crolin
·
Hemmet Jag har sparat på grejer som små minnessaker från olika händelser. Typ konsertbiljetter, tågbiljetter, foton såklart, småpengar från...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Tassetass
·
Hemmet Hinner vi lämna tillträdesdag 1 juni för ett hus (två lägenheter och källare) med dubbelgarage och uthus? Dvs skriva kontrakt (ta...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: Rie
·
Hemmet På listan skriver jag upp.. Gamla fina parkettgolv (typ fiskbenssparkett). Jag blir förskräckt varje gång sådanna rivs ut och trista...
Svar
13
· Visningar
2 578
·
Hemmet Har ni sett nån gräslig tapet på sistone? Jag såg den här idag, tänk er ett helt rum med denna tapet... :crazy:
2 3 4
Svar
71
· Visningar
15 720
Senast: Rosett
·
Hemmet Vad är det värsta boende du kan tänka dig? Högst upp i en skyskrapa? I ett torp långt ute i ödemarken? I ett villaområde med...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 419
Senast: FannyN
·
Hemmet till första maj skall det vara hemmagjorda munkar. PUNKT Men, jag vill inte få till det. Testat med flera olika recept. Friterat i...
Svar
1
· Visningar
1 180
Senast: Fanzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka