Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet va finns det för sidor där det annonseras om hus/lägenheter som hyrs ut? blocket? har sökt men hittar inget bra, så jag kanske har...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag har försökt att hitta ett kylskåp och en frys som är tvådelade men har gått bet. Jag vill alltså inte ha en kombinerad kyl/frys...
Svar
14
· Visningar
4 371
Senast: Breaktown
·
Hemmet Vill ha.... :love: http://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-2rum-haggesled-lidkopings-kommun-haggesled-sorliden-3880425 Hur skulle detta...
2
Svar
25
· Visningar
3 525
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Är de stadiga? Blir de vingliga med tiden? Behöver förnya stolsparken här och spanade in en modell på IKEA (Ingolf) men den har inte...
Svar
4
· Visningar
1 474
·
Hemmet Vi behöver lite nytt men tycker inte jag hittar något bra. Så var köper ni era? Gärna bilder också, behöver lite inspiration :p
Svar
16
· Visningar
7 207
Hemmet Någon som kan rekommendera en dammsugare som är väldigt bra mot hundpäls? Vi har dels vår stora hund som fäller långa hår och ull...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: movi
·
Hemmet Nu har man ju fastnat framför TV.shop igen :angel: och blivit riktigt sugen på en H2O Mop X5. Den verkar ju (såklart :p) väldigt bra...
Svar
7
· Visningar
4 860
Senast: Marcus2005
·
Hemmet Har flyttat till ny lägenhet, där man får skaffa tillhållarlås själv (och ta med när man flyttar). Hur mäter jag för att hitta rätt...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: movi
·
Hemmet Vi har betsat ett golv i förra huset. Först slipade vi ordentligt, golvet har ett par fläckar, som blev ljusare efter slipning...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: Lycanthrope
·
Hemmet Hörrni bukare! Jag önskar höra era tankar angående den här kakeldekoren: Alltså skulle man kunna ha den i ett kök eller tänker...
Svar
7
· Visningar
1 247
·
Hemmet Jag skulel vilja lyfta av locket på toan i sovrummet. Den läcker lite. "Förr" var det ju bara att gänga av ringen runt knoppen man drar...
2
Svar
20
· Visningar
36 927
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har hittat drömhuset. Det är så många rätt att vi nästan inte vågade anmäla oss till visningen, eftersom det finns en viss risk att...
2
Svar
28
· Visningar
4 734
Senast: Zewz
·
Hemmet Är det någon som har live bilder på Härnösand bäddsoffa från IKEA? :)
Svar
4
· Visningar
2 775
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Vår spis pajade för några månader sen och eftersom vi ska ernovera köket inom en överskådlig framtid valde vi att köpa en begagnad spis...
Svar
9
· Visningar
3 495
Hemmet Har kikat på ett ställe som skulle passa mig perfekt. Det har dock eternitfasad. Nu är jag inte så orolig för det i sig däremot...
Svar
12
· Visningar
9 720
Senast: Petruska
·
Hemmet Jag och sambon har fått ärva/ hämta lite gamla möbler :D bla en brudkista, ett väggur och en pigtittare. De har stått i någon form av...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Jag monterade ner hatthyllan och dotter förbjuder mig att sätta upp den ingen när jag tapetserat hallen ;). Så nu letar jag nytt. Det...
Svar
13
· Visningar
2 806
·
Hemmet För ett tag sen skrev jag om mitt bekymmer att mörklägga sovrummet, som har ett jättefint men besvärligt panoramafönster. Jag hade nu...
Svar
8
· Visningar
10 170
Senast: Lavinia
·
Hemmet Kanske skulle ha en egen tråd också :) Så vi kan peppa, diskutera osv :) Hur omfattande rust har ni? Hur långt har ni kommit? Vad...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 224
·
Hemmet Några husmorstips åt mig? Toan på nedervåningen i nya huset är alldeles svart i botten. Vattnet är järnhaltigt men toan uppe är inte...
Svar
12
· Visningar
21 779
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka