Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ni kanske minns mina trådar om hur badrummet blev översvämnat, hur jag hatade det turkos-melerade kaklet och hur vattnet lyckades rinna...
Svar
9
· Visningar
3 921
Hemmet Jag har haft försäkringsbolaget här på inspektion. Frågade om de två små skadorna i golvmattan och den spruckna fogen på väggen...
Svar
6
· Visningar
18 405
Hemmet Nu vänder jag mig till alla duktiga bukare! Vi har tittat på ett hus som vi eventuellt ska hyra, gammal Västerbottensgård ute på...
2
Svar
29
· Visningar
20 862
Senast: athena
·
Hemmet Jag ska flytta till en ny lägenhet. Den lägenheten är ganska liten och mörk men har såå mycket potential att bli super mysig! Det sitter...
Svar
3
· Visningar
24 390
Senast: grodan21
·
Hemmet Bor i en trea på 83 kvm inom allmännyttan, förstahandskontrakt, och har haft en del mankemang med felanmälan av slitage. Och vissa saker...
Svar
4
· Visningar
1 612
Senast: GotAsecret
·
Hemmet Jag letar efter plastbackar/lådor att hänga på skenor, till städskåp modell äldre. Jag har kollat på nätet på de ställen jag kan komma...
Svar
4
· Visningar
5 918
Senast: aiquen
·
Hemmet Jag river tegel för att läkta om taket på vår lada och här och där finns under tegelpannorna små kolonier av insekter, mängder av små...
Svar
1
· Visningar
1 159
Senast: keramin
·
Hemmet Hej, jag har fastnat lite halft för ett trevligt litet hus med stall, men innan jag bokar en visning så vill jag höra lite hur det...
Svar
13
· Visningar
15 994
Senast: Macken22
·
Hemmet Finns det skjutdörrar som inte kostar en förmögenhet?? Vi tänkte fixa lite bra förvaring på en hel vägg som är 3,57 m bred, takhöjden är...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: misan
·
Hemmet Nu börjar renoveringen av vår matsal äntligen gå mot sitt slut. Nu ska snart bara nya tapeter upp. Men då tycker sambon att vi ska...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: lady_mike
·
Hemmet Är det nån här som använt sig av wall stickers? Tycker det är fint och det är ju ett enkelt sätt att förändra utan att tapetsera...
Svar
2
· Visningar
1 028
Hemmet Jag kommer att renovera köket under hösten. Det kommer att vara vitt och i allmogestil. Nu funderar jag över handtag och sådant. Finns...
Svar
3
· Visningar
1 519
Senast: Maran
·
Hemmet Har ett litet dilemma som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. Har en större mängd prisrosetter som jag skulle vilja behålla och göra...
2
Svar
30
· Visningar
13 457
Senast: Arrows
·
Hemmet Har fått ärva en 50-talsfåtölj som jag ska klä om. Nu när jag har fått hem den så känner jag att den är väldigt mjuk i sitsen, man...
Svar
11
· Visningar
22 508
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag hittade detta på kommunens sida om bygglov. När behöver du göra en anmälan? Enbart anmälan ska göras i för ett antal lovbefriade...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Madick
·
Hemmet Jag ska snart flytta till en ny lägenhet och är sugen på att måla om lite innan inflytt, men eftersom jag inte kommer ha mycket tid på...
Svar
6
· Visningar
5 388
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Hos vilket bolag? Har ni haft något problem med huset/varit nöjda med den hjälp ni fick? Vi har precis köpt villa vi får tillträde...
Svar
11
· Visningar
3 020
Senast: _FiA_
·
Hemmet När jag duschade imorse blev vattnet kallt alldeles på slutet. Jag misstänkte en säkring men nej, ingen säkring hade slagit ifrån...
Svar
11
· Visningar
3 238
Hemmet Med dotters hjälp hittade jag äntligen en hatthylla som funkar i min farstu. Nu är den ihopmonterad och nästa bekymmer dyker upp. Hur...
Svar
11
· Visningar
75 407
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Har ni nått tips? Vågar man använda stålull eller förstör man nån yta då?
Svar
3
· Visningar
5 587
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka