Inredning: Prisrosetter?

Sv: Inredning: Prisrosetter?

Kudden var hemskt fin, om man nu har en rejäl samling!

/imrahil, med en klen "karriär" som tävlingsryttare, en vinst i dressyr och några clear rounder i hoppning, alltihop på klubbnivå och rosetterna gömda i nån flyttkartong.

Jag såg en jättesnygg bild i någon tidning när de hade satt rosetterna i en stor guldram. Min morfar har en loppis så jag åkte dit och hämtade en gammal tavla med guldram, slog ut skiten och spände fiskelina på baksidan av ramen. Det blev inte alls lika bra som i tidningen, men det funkar och var gratis för mig. Det passar bra in i stilen i resten av rummet, med mörkt trä och guld.

dscf4170_4fe88170e087c3517500005a.jpg

Inte den bästa bilden, men ändå en bild.

Jag funderar på om jag på något sätt kan få in alla inom ramen, alltså även de hängande banden, eftersom katten tycker att det är jättesnällt av mig att hänga upp leksaker till honom på väggen. Men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det.

KL

vilken bra tråd! finns ju många bra ideer att använda sej av!

Mina hänger överallt och gardinerna är nog de trognaste offren hittils

*kl*

Denna tråden får mig att vilja ut och erövra rosetter! :p
Har bara 2 clear round rosetter och 3 utställningsrosetter från marsvinen jag hade förr.

Jag vill också göra snygga rosett arrangemang! :cry:

kl

Fint att ha rosetterna i en vas!

*spånar vidare*
Jag tror det vore fräckt att fästa rosetterna på en lampskärm! Man kan ju göra något i stil med denna:
lampa_bukya_56140579.jpg

eller
121386152425952426_DBMIaqyu_c.jpg

eller fästa på utsidan av en sån klassisk IKEA-golvlampa i rispapper

Det är både band och veck, men tack för tipset. Jag funderar på att ha ett par av favoriterna hängande över kanten så de behöver ju snyggas till lite. :)

Lampidén var kul! Själv tycker jag dock att det blir lite väl brokigt om man inte har som på bilden - alla rosetter i samma modell...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·
Mat Kan vi prata lite om det här med portionsstorlekar när man går på restaurang? Jag blir inte klok på dessa jätteportioner som läggs upp...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
18 612
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 522
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 774
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar