Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag vill äntligen göra om vårt urgamla badrum och har en dröm om vitt stort kakel på väggarna - och ett riktigt vackert...
Svar
12
· Visningar
2 138
Senast: Jerseyite
·
Hemmet Tänker snygga till mitt kök lite. Det blir en budgetvariant, där jag gör jobbet själv. Ska måla luckorna vita, byta diskho och bänkar...
2
Svar
28
· Visningar
10 502
Senast: Sar
·
Hemmet Finns det något bra program där man kan göra en ritning av lägenhet (eller enbart rum) och rita upp sitt möblemang i det? (eller ja typ...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Mirre
·
Hemmet Igår var jag barnvakt åt min brorsas 1,5- åring. Då brorsan glömde skicka med barnstolen blev det problem vid middagsbordet... Jag...
Svar
8
· Visningar
5 963
Senast: jemaha
·
Hemmet Har hittat en missfärgad fläck på mitt golv hemma i köket som antagligen har varit där ett bra tag (den går inte att skrubba bort)...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Bubble
·
Hemmet Sambon och jag har äntligen beställt en dubbelsäng! Har delat på en 120 i 3 år nu eftersom det inte ryms något större, men nu ska vi...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 825
Senast: Rie
·
Hemmet Rummet som vi älskar och hatar! Vi behöver hjälp med hela rummet, både hur vi ska möblera och med vad samt belysning.. jag har kört...
Svar
7
· Visningar
4 646
Senast: hvala
·
Hemmet Hej Jag tänkte köpa ny säng. Vad har ni för sängar? Vad bör jag tänka på? Hård - mjuk? Är ni nöjda med era sängar? Jätteglad för...
Svar
13
· Visningar
4 125
Senast: Io
·
M
Hemmet Mitt hus har av någon anledning invaderats av bananflugor. Om det är något jag tycker illa om inomhus så är det flugor. Jag har...
Svar
11
· Visningar
2 439
Senast: Mitten
·
Hemmet Någon i det här huset har lidit av städmani. Knappen till ugnen tex är renskrubbad så att den enda temp som syns är 100 grader. Sedan...
Svar
17
· Visningar
11 935
Senast: lizzie
·
Hemmet Kära bukeoraklet, jag skulle vilja göra anslagstavleväggar i min lägenhet två stycken den ena är ca 2x2m och den andra är nog 2,5x3,5 m...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: monster1
·
Hemmet Jag har en gäststuga på gården och funderar lite över det här med regler vid sotning. Skotrstenen går ca en meter över nocken (reglerna...
Svar
6
· Visningar
3 548
Senast: lewellyn
·
Hemmet Hej! Jag har kollat runt lite på att ha något på bordet på altanen som man kan ha eld-gel i. Många företag säljer krukor och tråg att...
Svar
0
· Visningar
2 325
Senast: As_Vegas
·
Hemmet Jag har planer på att rita ett eget hus att bo i längre fram (tänkte ha en Mr vid min sida också) ;) och undrar hur ni hade fördelat...
Svar
8
· Visningar
1 384
Senast: Vogue
·
Hemmet Efter ommålning av vår lada är allt det faluröda fint och nystruket men de vita knutarna och de svarta portarna återstår + lite fönster...
Svar
7
· Visningar
1 290
Senast: Lejonelle
·
Hemmet Snabb fråga, är det meckigt att dela bordsskivan på ett runt Bjursta? :)
Svar
0
· Visningar
757
Senast: Widerberg
·
Hemmet Om man är ung idag - vad samlar man på då - i väntan på att få eget boende. Det som förr kallades att man samlade i "brudkistan" :D...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 013
Senast: Petruska
·
Hemmet Vi har haft påhälsning igen av traktens ligister och blivit av med båtmotorn. :mad: Trist att bli av med en nästan ny motor men värst är...
Svar
8
· Visningar
1 500
Senast: Rosett
·
Hemmet Nån som har denna soffa och kan ge nåt slags "betyg", är den skön? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S89840536/ Har...
Svar
12
· Visningar
7 473
Senast: lizan
·
Hemmet Ska om 2 veckor flytta och funderade på vad för medel som verkligen rengör parkett-/trägolv ordentligt? Har vanlig mopp och svampar...
Svar
5
· Visningar
2 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?

Hästrelaterat

Omröstningar