Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Letar efter en matta att ha under soffbordet. Är sugen på en grön ryamatta men är osäker på hur det funkar med katthår. En med inte så...
Svar
11
· Visningar
4 144
Senast: MalinJ
·
Hemmet Kära buke. Jag behöver hjälp att välja färg på gardinerna. Mitt hem är nämligen en smärre färgklick... :cool: Bor i en liten studentlya...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: Chili
·
Hemmet Jag ska ha en tjejmiddag hemma på fredag, varav några som kommer aldrig varit hemma hos mig tidigare. Jag är inte speciellt huslig...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: HeleneK
·
Hemmet Sent omsider har även jag fastnat för det neutrala och bastanta utseendet på dessa så ge mig nu all info jag behöver är ni snälla...
Svar
2
· Visningar
1 258
Senast: Sjalen
·
Hemmet Har varit på slutbesiktning på lägenheten (nybyggd) och känner mig så besviken! De var så nonchalanta och blev nästan sur när vi...
Svar
9
· Visningar
2 737
Senast: VLMF
·
Hemmet *lite fula ord* satt och kollade hus i går kväll. och så plötsligt fanns HUSET där. helt perfekt 4 rum och kök på ca 100 m2 plus stort...
2
Svar
33
· Visningar
4 817
Senast: MaRomer
·
Hemmet Kära Bukefalos. Hjälp mig att hitta rätt väg, innan jag blir ännu mer vilse i uppvärmningens vilda djungel. Vad har du för...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 941
Senast: tgd
·
Hemmet Jag funderar på att sälja min lägenhet och har därför haft ute en mäklare för värdering. Dock har jag av en vän fått veta att jag gjort...
Svar
15
· Visningar
1 961
Senast: hvala
·
Hemmet Vi ska skaffa bubbelvattenmaskin, men vad ska vi ha? Krav: - Inte anslutas till vattenledning. - Gärna snygg/slimmad design. - Lätt...
Svar
7
· Visningar
1 949
Hemmet Ni vet såna man trär i panelgardinen så man kan hänga upp den på gardinstången.. Vart kan man köpa såna?
Svar
6
· Visningar
1 746
Senast: bollen__
·
Hemmet Har total idétorka när det gäller en skänk i vårt vardagsrum. Vet inte alls vad jag vill ha på den så in med alla tips ni bara kan...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: TantAgda
·
Hemmet Vad kan det kosta? Antar att det bör finnas i färg/golv butiker? Tar dom enda in i hörnen,eller lär man ha någon extra maskin till det...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Fibusen
·
Hemmet Och då menar jag inredningsmässigt ;) Har ett rätt pyttigt sovrum, det står en 160-säng där och sen är det stopp. Utöver sängbord går...
Svar
15
· Visningar
5 504
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag skulle vilja hänga upp något i mitt tak ovanför soffbordet. Men det finns inga krokar i taket. Taket är i betong (60-70-tals...
Svar
4
· Visningar
5 655
Senast: Kakis
·
Hemmet Hur svårt är det att måla om sina gamla tapeter egentligen? Vad ska man tänka på? Är det svårt att få ett bra resultat? Min...
Svar
8
· Visningar
3 903
Senast: hvala
·
Hemmet Jag måste vara från en annan planet tror jag. Har insett att det inte längre känns bra att ha paraplyer och innebandyklubbor liggande...
Svar
9
· Visningar
7 441
Senast: agustaf78
·
Hemmet Jag och sambon har fått ett litet annorlunda boendeförslag på en stuga som finns till salu. Stugan är en kolonistuga på 50 kvm och fd...
Svar
10
· Visningar
6 203
Hemmet Jag bor ovanför en gammal damm. Den är inte dämd sedan 1909 men områdeet är långlänt runt bäcken. i sommar har det regnat så det...
2
Svar
31
· Visningar
8 755
Senast: gretapeta
·
Hemmet Insidan i mitt hus är inte riktigt klart. Jag har hittills bara tapetserat sovrum och vardagsrum, resten är fortfarande helt i vitt...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: tanten
·
Hemmet Någon som oljat/målat sin gamla björkparkett? Vad använde ni för färg och hur gjorde ni? Jag har en sliten, lackad björkparkett med...
Svar
4
· Visningar
2 525
Senast: Pumatin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka