Fula/gräsliga tapeter (bildtråd)

Sv: Fula/gräsliga tapeter (bildtråd)

och nu är det grått och bajsbrunt.. Vet inte vad som är värst ;)

Det skulle väl vara grått och bajsbrunt i 90-tals tappning, del vill säga grått nedersta halvan av vägen, sedan en ful bård, och så bajsbrunt på övre halvan.

Usch vad gräsligt det var med dessa tapeter i två färger med bård på mitten. :crazy:

Jag tycker inte exemplet i inlägg 1 var så hemsk om man ser till färger och motiv, men jisses vad snurrig man (jag) skulle bli av att ha ett helt rum tapetserat med det. Tänk att behöva gå in i det rummet nån dag när man har svår huvudvärk också... :crazy:

Tapeterna som var i min nuvarande lägenhet innan jag flyttade in förra året var rent ut sagt för jävla fula. Hallen var mörkgrön, köket var mörkblått och vardagsrummet var mörkgult. Tidigare hyresgäst hade minst sagt smak för mörka färger. Alla pryddes dessutom med små medaljongmönster :crazy: Det var hemskt, rent ut sagt. Jag har tyvärr(?) inga bilder på eländet så ni får föreställa er det istället.

Skulle passa så fint i ett kök med vita/cream färgade luckor i lite lantaktig stil :love:

Det skulle väl vara grått och bajsbrunt i 90-tals tappning, del vill säga grått nedersta halvan av vägen, sedan en ful bård, och så bajsbrunt på övre halvan.

:rofl: speciellt med det ljusa nedtill.. Komplettera med en fondvägg i klatschig färg så är det nog nästan komplett :D

Jag vet vad jag tycker är värst i alla fall. ;)
Det enda som är fulare än 90-talstapeter med bårder är 90-talstapeter med bårder och svampmålning!

Jag har sett en gräslig tapet på sistone! Varje gång jag kommer in i mitt badrum faktiskt.
Jag har visat den förr men ger nytillkomna tittare en unik chans att få en liten titt de sent ska glömma.

Återigen då:

BIDÈN! (med tillhörande tapet)

Min lägenhet innan tillfixning...

Sovrum:
IMG_1387.jpg

Kök:
IMG_1396.jpg

Vardagsrum:
IMG_1389.jpg

:rofl: Den har jag inte sett förut. Vilket läskigt badrum du måste ha... :crazy:

kl*
Bara tänkte visa min underbara vägg.... älskar när folk målar över en barn tapet med spygrönt och sedan kladdar på lite gula "mönster" som sitter jätte ojämt runt hela rummet.. UNDERBART!:crazy:
SANY3123.jpg

Nu kommer äntligen bilderna från mitt kök. Har haft bråk med datorn. Han ville inte ha några bilder. :mad:

Så här ser hela köket ut. Med undantag över dsikbänk och spis, där det sitter en gammaldags brun plastmatta med mönster. :crazy:
30502093.jpg

Närbild
30502090.jpg

Denna härlighet finns att beskåda i vår hall, tillbyggnad gjord på 70-talet (nähä? :p)
Vi kan inte bestämma oss riktigt för om vi gillar den eller inte, så den har fått vara kvar hittills.
Den är liksom...så härligt...gräslig :eek::love:

hall.jpg

närbild:
hall2.jpg

Haha.. Ja litegrann faktiskt..;)
Har tyvärr inte haft råd o fixa köket ännu. :crazy: Övervåningen var täckt med en äcklig grön heltäckningsmatta och bruna tapeter så den fick gå före. Funderar på o måla över sålänge men undrar om det inte blir extra jobbigt sen när man ska göra iordning ordentligt och tapetsera.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 197
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 676
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 954
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar