Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi köpte ett litet sideboard för ett tag sedan med en "NK-etikett (metallbricka undertill) men det står inget nummer eller dyl. Jag...
Svar
0
· Visningar
956
Senast: Sar
·
Hemmet Vad har ni för favoritlakan? Finns ju inget bättre än att krypa ner i nymanglade kvalitets-sängkläder:D Mina favoriter är ärvegods...
2 3
Svar
46
· Visningar
20 378
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har ett STORT problem här hemma, handfatet envisas med att bli smutsigt hela tiden!:mad: Detta låter ju normalt, men jag tycker...
Svar
4
· Visningar
3 808
Senast: Sar
·
Hemmet Kan vi inte ha en tråd här där vi kan visa upp och tipsa om julpynt? Jag är iaf jättenyfiken på alla andras julpynt efter att äntligen...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: Celija
·
Hemmet detta är mitt "datarum" ca 7-8 m2 och man slipper direkt till vardagsrummet. Har ingen plan för detta rum, men skulle vilja ha lite mer...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: ASKAPLASKA
·
Hemmet När vi äntligen fick färdigt sovrummet på övervåningen kunde jag ställa in min söta kökssoffa och köksmöblerna i "köksmatsalen". Men det...
2
Svar
21
· Visningar
6 182
Senast: Zewz
·
Hemmet Jag är sugen på att köpa gasspis men jag är osäker på för och nackdelar. Jag vet ju att det blir varmt fortare och svalnar fortare och...
2
Svar
25
· Visningar
18 383
Senast: Nemo
·
Hemmet Vem ska man fråga när man har lösa funderingar om inte buke! ;) Jag sitter och klurar på en framtida ombyggnad av vårt hus. I...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: MittNyaJag
·
Hemmet med en blandning av snabbkaffe och varmt vatten? Någon som gjort det och hur blev det ? Såg detta tips i programmet "How clean is your...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: ullo
·
Hemmet Jag har vita mattarallrikar som jag trivs bra med men med åren har antalet decimerats så att det börjar vara dags för nya tallrikar...
Svar
0
· Visningar
814
Senast: Rie
·
Hemmet Tips på vart man köper knoppar till byrån i barnrummet? Helst inte för 60 kr/ st, för då kommer knopparna att ha kostat mer än själv...
Svar
6
· Visningar
2 529
Senast: Vanilj
·
Hemmet Jag letar efter orangea gardiner till köket. Görna kappa eller hissgardin men andra modeller är också intressant bara dom är orangea...
Svar
7
· Visningar
1 974
Senast: _Maria_
·
Hemmet Vår tvättstuga (som ligger i källarvåningen i ett sutteräng-hus) har i dagsläget målat betonggolv, men då vi planerar göra om lite i...
Svar
5
· Visningar
12 181
Senast: Smulu
·
Hemmet Min dryga 1 år gamla diskmaskin gör inte längre disken riktigt ren, det blir liksom som någon klibbig beläggning på allt och på vissa...
Svar
16
· Visningar
13 207
Senast: svea
·
Hemmet Min sambo är en fena på att lämna sina skor i entren. Där finns inte så mycket plats direkt, det är trångt. Inte blir det bättre av...
Svar
6
· Visningar
2 467
Senast: Rie
·
Hemmet Det är jag som fryser, inte hästen. :D Mitt täcke sjunger på sista versen, och det är dags för ett nytt. Jag är extremt frusen om...
Svar
4
· Visningar
1 618
Hemmet Jag har en gammal mockajacka som behöver fräschas upp. Min fundering är ifall det funkar att tvätta den i vatten och tvättmedel...
Svar
14
· Visningar
24 902
Senast: MaddeLen
·
Hemmet Jag hittar typ bara 180 cm å 260 cm. 180 cm blir tokigt då mitt täcke är 240, men 260 så blir det ju jäääättestort å hänger ner till...
Svar
5
· Visningar
11 060
Senast: Sassy
·
M
Hemmet Jag städar och städar så mycket jag orkar. Men det är som jag aldrig riktigt kommer till den nivån där man bara kan hålla efter sen. Där...
Svar
10
· Visningar
2 152
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Var det svårt? En äldre toalettstols flottör har gått sönder och då måste man byta alltihop, de lagerför inte bara flottörer längre...
Svar
4
· Visningar
1 347
Senast: malou78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka