Vad fylla knallgröna makroner med

Sv: Vad fylla knallgröna makroner med

Haha jag med! Först undrade jag varför man gör de knallgröna, sen varför man vill ha fyllning, men så tänkte jag, äsch kanske är lite åt ravioli eller tortelini hållet liksom...:D

Fast jag tyckte lime var ett konstigt val..... ;)
Samma här :D

Krusbär låter gott!

kl
Jag satt här och funderade på hur tusan man gör makaroner hemma, såg framför mig ett jäkla massa pill att få dem runda och böjda sådär... *facepalm* Innan jag började läsa svaren och insåg att det var de där lustiga bakverken som avsågs!
Och sedan pilla i fyllning i de små rackarna!? :eek:

TS - de ser ju jättefina ut!
Kanske äppelsmak kan vara något?

Sv: Vad fylla knallgröna makroner med

Här i Tskland är Myskmadra den klassiska "gröna" smaken. Men jag tror inte att det är så lätt att få tag på i Sverige (jag fick t ex kolal i Wikipedia vad det heter på svenska).

Myskmadra

Krusbär låter godare...

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 048
Senast: EZMK
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
297
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar