Sv: väggdekoration till 1900-talskök
Å du kommer med så himla bra tips! Tack snälla!
Vad det gäller köksmöblemanget så har jag velat ha en kökssoffa där från första början och vi letar, för fullt. Är ganska svårt att hitta dock. Bord och stolar hade min sambo sen innan.
Gällande stången i taket så har jag varit inne på det också men sambon säger blankt nej där, tyvärr (vi har veto hemma om det gäller saker som vi definitivt INTE vill ha).
Men jag
älskar min lampa
Tror inte jag kan göra mej av med den faktiskt
De svarta skåpsluckorna var sambons idé och jag tvekade l ä n g e innan han fick sin vilja igenom. De var ljusblå innan
Knopparna på skåpet övanför fläkten har jag liksom lärt mej leva med men om det syns så tydligt så du reagerar på dom ska de bytas fortare än kvikt!
IKEA kassen skulle givetvis bort innan bilderna togs men jag missade det. Den står där högst tillfälligt! Letar snygg vedkorg också men jag vet inte riktigt vad jag är ute efter där heller. Letar vidare!
Kan tyvärr inte ha duk på bordet. Har provat men efter etthundrafemtielfte gången som jag får håra av den, stryka den och lägga den tillrätta på en och samma vecka så har jag gett upp. Här bor 3 extremt håriga katter som efter att hunden har kommit in i deras liv ligger
överallt!
På sommaren har jag haft trådgardiner innan. Alltså inte trådar som var modernt för ett par år sedan utan.. ja.. spetsgardiner kanske man kallar det nu för tiden
Väggytan där köksredskapen hänger jar jag sett som "färdig" innan men som du säger, där kan helt klart hänga något mer.
När jag läser igenom vad jag skrivit känns det som att jag försvarar min inreding men det gör jag vekrligen inte.. eller.. hmm
Tack ännu en gång för alla tips. De ska processas och sen ska det inhandlas!