Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, visst är det hemskt att de är utkastade!
Vi funderar på att sätta dit en eller två men med tanke på allt renoveringsjobb så får det helt enkelt vänta tills vi blir mer klara. Mina föräldrar har en fantastisk kakelugn jag gärna skulle norpa men den ska följa med huset när det säljs.
NK burkarna, vart hittar man dem i varuhuset? Har du te eller kaffekapslar eller liknande i?
Var förbi NKs kaffe och tehörna, men där har de ju bara de vanliga plåtburkarna.
japp, kaffebönor och te. Fick dem nere vid tehandeln på t-baneplan när de hade en kampanj för det svarta kortet, men det var ett tag sen. Säkert 2 år sen.
Jag bor i en etta, bostadsrätt, i Göteborg. Har bott här i snart två månader men inte lyckats hitta nånting jag tycker om att ha på väggarna än, så det ser lite tomt ut. Ber också om ursäkt för suddiga bilder, min kamera har lagt av så det fick bli mobilen.
Jag älskar eames lounge chair mina föräldrar har en sån och den är verkligen gudomlig att sjunka ned i. När jag bodde hemma brukade jag alltid koka en kopp te, göra en smörgås och gå och sätta mig där när jag kom hem från skolan.
*kl*
Jag, min sambo och vår bebis bor i ett hus på min familjegård. Vi håller på att renoverar och ska bygga ut, ska ta bilder på det som finns, men det är rätt mycket kvar...
För att svara själv också så bor jag just nu i en lägenhet som jag delar med fem andra. Vi delar på ett kök och vardagrum där diskberget och de obekväma sofforna tar mest plats
Jag har eget sovrum och badrum som båda har stora fönster som inte alls är isolerat = svinkallt eftersom värmen inte är på särskilt länge.
Och sen givetvis det bästa av allt, den gröna heltäckningsmattan som tack och lov inte finns i badrummet
Jag saknar min lägenhet hemma i Sverige med eget kök, en ugn, bekväm soffa, en dusch som har en ordentlig vattenstråle, trägolv och uppvärmning
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Skola & Jobb Jag har läst om flera exempel att när någons barn får npf-diagnos så märker en förälder under utredningen att vänta … det här stämmer in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.