Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Någon som har något smarrigt recept på muffins eller cupcakes? Framför allt cupcakes kanske, det är väl det jag vill baka egentligen :D
Svar
12
· Visningar
1 822
Senast: Armani__
·
Hemmet Då jag inte hittar på någon garderob som stämmer med mina "drömmar" så funderar jag på en egen variant ;) Skulle det fungera om man...
Svar
6
· Visningar
2 469
Senast: Septicemia
·
Hemmet Var finns mina drömtapeter. Smala ränder i orange och grått med vit bakgrund. Eller åt det hållet. Men inte tråkbrunorange. :p
Svar
3
· Visningar
1 373
Senast: hallonsaft
·
Hemmet När man köper dra på lakan, ska man köpa exakt den storleken som madrassen är, eller nån storlek mindre för att det ska bli riktigt...
2
Svar
20
· Visningar
19 859
Senast: Houdinie
·
Z
Hemmet Håller på att göra om sonens rum och nu vill han ha schabloner av nån av star wars figurerna, Finns det att få tag på sånt, jag som...
Svar
8
· Visningar
2 568
Senast: zole
·
Hemmet Egentligen ska man ju torktumla med tennisbollar i samtidigt som täcket, men fungerar det att torka i torkskåp och gå och skaka täcket...
Svar
3
· Visningar
15 754
Senast: VLMF
·
Hemmet Jag är rätt dålig på detta med heminredning. Har inte varit så jätteintresserad. Numera bor jag själv efter ett 25 år långt förhållande...
Svar
2
· Visningar
1 231
Senast: lizzie
·
Hemmet Håller på att renovera ett gammalt hus och nu har vi kommit till ytterdörren. Funderar på sådana där halv dörrar som man hade för...
Svar
4
· Visningar
1 427
Senast: Zqathan
·
Hemmet tänkte vi kunde inspirera varandra med våra pyssel! jag älskar pyssel av alla de slag, och har de senaste dagarna pysslat ihop följande...
Svar
4
· Visningar
4 287
Senast: zbrka
·
Hemmet Vi håller på att göra om i vardagsrummet, i just denna stund åker sista våden på fondväggen upp. :banana: Fondväggen är mörkblå med...
Svar
3
· Visningar
2 299
Senast: eyz
·
Hemmet Eller vad heter de där grejerna man har i badkaret? Och... var hittar man dem? Måste nämligen köpa en :)
Svar
7
· Visningar
4 966
Senast: YaHilweh
·
Hemmet Vi har ett mycket litet sovrum och får inte plats med en säng större än 140 cm. Så vi har en 140-säng. Jag gillar dra-på-lakan då de...
Svar
12
· Visningar
4 192
Senast: Ramona
·
Hemmet Nyinflyttad till en kåk där dom tidigare har haft katter.. Och i ett utrymme under trappen, har vi fått sluta ut platsmattan, för det...
2
Svar
24
· Visningar
9 461
Senast: Zizzy
·
Hemmet Det sitter ett till bakom mig där jag stod och fotade. Inga persienner finns, och det är förvisso underbart ljust (vilket jag vill kunna...
Svar
19
· Visningar
3 997
Senast: Jerseyite
·
Hemmet Vi saknar handdukshängare i köket och jag föredrar att ha en handduk precis vid dörren i anslutning till diskbänken. I en...
Svar
5
· Visningar
1 634
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi hade möte i vår BRF i måndags och det gick som vanligt, åt skogen med massa bråk, olösta gamla tvister och inga slutsatser...
2
Svar
28
· Visningar
4 411
Senast: lady_vip
·
P
Hemmet Vi håller på att renovera ett sekelskifteshus vi ska flytta till, och har rivit ut badrummet med dusch. I det andra finns ett badkar...
Svar
16
· Visningar
9 309
Senast: malllle
·
Hemmet Fram med ritningar på hus ni vill bo i eller som ni kanske rent av bor i! Försöker få lite inspiration här hemma i sjukstugan. gärna...
2
Svar
21
· Visningar
8 815
Senast: Sedna
·
Hemmet Hej här kommer lite bilder på mitt nya rum . har inga före bilder men de här får duga men har även gjort om lite mera . men när jag...
Svar
2
· Visningar
1 676
Senast: annie_cool
·
F
Hemmet Jag har fått för mig att det finns draperier i något sorts fint nät/flugnät, med tyngder längst ner så att de inte fladdrar. Någon som...
Svar
2
· Visningar
1 464
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka