Dofter/lukter i ett hus

Sv: Dofter/lukter i ett hus

Antingen ica, willy´s eller öb. Flaskan är grön i olika nyanser och doften heter wild forrest.

Jag har en bra spray som fungerat vid olyckor och som även kan användas i tvättmaskinen om det är tyg som luktar. Man köper den på hund/katt-affären och dden heter Piss-Off. Lavendeldoft.

Jag har en katt som till och från kissar på fel plats. Där det var som värst hällde jag på något starkt rengöringsmedel med citrondoft och lät det ligga ett tag, sen moppade jag upp det och på med nytt igen. Lukten försvann till slut och hon har inte varit på den platsen och kissat igen.

När hon satt sig på en ny plats så brukar jag torka upp det snarast möjligt och sen spraya på Yocoair som finns på clas ohlssons för 79kr/flaska. Det är en luktborttagningsspray som funkar helt otroligt bra. Finns även i pulverform som man lägger ut där det luktar illa och sedan dammsuger upp. De jag provat tidigare har bara dolt lukten för stunden, men den här luktar ingenting i sig själv och efteråt är det helt luktfritt. Absolut värt att testa tycker jag

Jag rekomenderar också piss-off. Jag som bor i Växjö-trakten.. vart har du ditt hus?

Jag bor strax utanför Sandsbro!
Nyinflyttad till trakten och känner knappt en kotte, så vill du ta en fika så e jag på. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka