Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Förra året var jag och partnern ute och snorklade i sjön flera gånger. Det var underbart. Jag insåg dock snabbt att han i sin svarta...
Kläder & Bli fin
Alltså, är det bara jag och maken?
Eller tycker ni också att många av de så populära runda skosnören som sitter på många skor måste...
Juridik & Ekonomi
Riksbanken går ut med att de höjer räntorna för att få ner inflationen, men hur kommer höjda räntor sänka priser på mat, el och annat...
Juridik & Ekonomi
… och vilken leverantör har ni?
Jag har tele2, det billigaste paketet som heter Bas 50. Tv+internet i ett paket som kostar 659kr/månad...
Juridik & Ekonomi
Jag har fått två kostnadsförslag för ett hål i en tand, antingen dra ut den eller rotfyllning och permanent tandstödd krona. Den andra...
Juridik & Ekonomi
Det ringde nyss på luren. Det stod att det var från Zambia. Lurendrejeri antagligen. Jag svarade inte men undrar lite på vilket sätt de...
Kropp & Själ
Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.