Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Om man räknar med idag så är det 48 dagar kvar på året. Perfekt för att göra en ny vana! (Jag gillade 90 dagars tråden vi hade i början...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 871
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har en gammal mamma som ramlade hemma härom veckan, fick en fraktur i höften och låg inlagd först på ortopeden och därefter på...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
10 988
Senast: Görel
·
Mat Jag köper färdiga matkassar med recept. Idag var det en kycklingrätt där det var vacuumförpackade marinerade filéer från ett svenskt...
2
Svar
39
· Visningar
3 231
Senast: AbCdE
·
Fordon (Jag skulle vilja döpa tråden: Finns det någon som vill spränga min bil?) Efter att ha haft ett minst sagt vansinnigt frustrerande år i...
2
Svar
30
· Visningar
3 096
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag har haft detta diskbråck i kanske två år nu och det går lita fram och tillbaka. Jag är just nu i en sämre period igen. Det...
Svar
7
· Visningar
750
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Över jul hade vi som firade ihop en diskussion om materialism. Den kommer från att en av våra vänner träffat en tjej som är väldigt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 135
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Ibland när jag äter har jag väldigt svårt att få i mig maten. När jag tänker på det känner jag en känsla i svalget som att jag ska...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I min kommun kan man inte få boendestöd på kvällar eller helger. Så om man jobbar eller går i skolan under kontorstid så blir man utan...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 013
Senast: mamman
·
Mat Jag ska resa bort och får hjälp av vänner med min hund. En av de inblandade ska dessutom skjutsa mig till Arlanda och hämta mig där. För...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ jag fick ganska stora sömnproblem för 1 år sen när en stor hjärntumör hittades, 7*7*7cm. Fick Zopiklon utskrivet och kunde sova rätt...
Svar
14
· Visningar
1 240
Senast: Grazing
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Obs! Googla inte och skriv i spoiler vad det är till för, om du vill skriva nåt om det. Jag vill att folk ska svara i omröstningen utan...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 109
Senast: Fideli
·
Fordon Ska ta mig mellan Idre och Söderhamn i mellandagarna. Google föreslår några varianter, en via Sveg och Ljusdal, en via Sveg och Järvsö...
Svar
16
· Visningar
1 150
Senast: Våfflan
·
Tjatter Är det slumpmässigt vilka förslag man får upp eller har det och göra med vilka som varit inne och tittat på ens profil? 🤔
Svar
12
· Visningar
1 919
Senast: Mirre
·
Mat Jag älskar desserter, bakverk, kakor och andra sötsaker med ordentlig smak av citron. Kan ni inte dela med er av era bästa recept på...
Svar
11
· Visningar
621
Hemmet Som titeln lyder, hur många exempelvis tallrikar ingår i en "vanlig" uppsättning av serveringsdelar? Jag ska vid nästa flytt byta ut...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 995
Senast: tanten
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 746
Senast: MJLee
·
Samhälle Tänkte först skriva i Ukraina-tråden men tänkte det skulle kapa den... Någon annan som sett listan på alla high-profile företagare som...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Verdandi
·
Kropp & Själ Min sambo sedan 9 år tillbaka har ikväll meddelat att han tror att han vill separera. Tankarna har funnits i mitt huvud också, men nu...
Svar
8
· Visningar
1 590
Senast: Ektopia
·
Kropp & Själ Kan vi snacka frisyrer och klippning av håret? Hur ofta klipper ni er? Går ni till frisören eller klipper ni er själva? Vad ingår hos...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 277
Senast: Milosari
·
Hemmet Bonusdottern ska få göra om sitt rum..Dock är det budgetrenovering som gäller. Idag är det vävtapet i en solgul nyans som hon inte...
Svar
4
· Visningar
554
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp