Kronan verkar rätt vinglig. Undrar om han tränat mycket på att gå med den.
Den är tung! 2,3 kg. Förmodligen väldigt obekväm att ha på sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kronan verkar rätt vinglig. Undrar om han tränat mycket på att gå med den.
kul att Anne kom i amiralsuniform och sedan valde att rida i kortegen till buckingham palace.
Hästarna som drog vagnen där William, Kate och deras barn åkte hade röda. Vet inte betydelsen av färgerna, men hade varit intressant att veta.Tydligen frågor om varför hästarna som drog karossen där charles och camilla åkte hade blåa band i manen inte röda som de brukar. Någon som vet varför?
kul att Anne kom i amiralsuniform och sedan valde att rida i kortegen till buckingham palace.
Som hängiven ateist känns allt detta prat om gud och religion väldigt märkligt, jag kan inte låta bli att undra över hur många som verkligen tror på det.
Kröningen ÄR en religiös företeelse. Det är egentligen ingen "kröning" eller "ceremoni" fristående, utan en högmässa med kröning.Alltså, jag kan leva med monarki och se vissa fördelar med det även om det egentligen är bisarrt. Men kröningen som religiös ceremoni går emot allt jag tror på. Blev rätt äcklad av den insikten och pallar inte att kolla även om jag egentligen är svag för pompa och ceremoni.
Det vet jag, min reflektion handlar om hur många som verkligen tror på det.Kröningen ÄR en religiös företeelse. Det är egentligen ingen "kröning" eller "ceremoni" fristående, utan en högmässa med kröning.
Hon blev tilldelad den rollen av sin bror. Hon har haft stor del i planerandet, hörde någonstans att hon styrde över 6000 militärer.kul att Anne kom i amiralsuniform och sedan valde att rida i kortegen till buckingham palace.
Fy fasen vad vidrigt allt det är. Miljoners miljoner på något urgammalt medan människor svälter och inte kan betala sin hyra. Man ska smörja kungen…
Nä lägg tid och pengar på något vettigt.
Ja, hon har ju vunnit EM i fälttävlan, ridit steeplechase, tävlat OS och ridit Badminton 5 gånger så det är nog få av ryttarna som ens är i närhetenHon blev tilldelad den rollen av sin bror. Hon har haft stor del i planerandet, hörde någonstans att hon styrde över 6000 militärer.
Jag lyssnade på en engelsk sändning där kommentatorn tog upp hennes ridskicklighet och sa att hon sannolikt var den bästa ryttaren av alla.
Speakern tog upp de meriterna med beundran i rösten.Ja, hon har ju vunnit EM i fälttävlan, ridit steeplechase, tävlat OS och ridit Badminton 5 gånger så det är nog få av ryttarna som ens är i närheten
Det vet jag, min reflektion handlar om hur många som verkligen tror på det.