Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår, vänligen bortse från min fråga!Vill inte skriva mer om denna person, borde kanske inte tagit upp hen ens.
Ja det finns det säkert, jag var lite mera intresserad av anekdotiska beskrivningar - med det sagt att jag självklart förstår att det som stämmer för en inte skulle gälla för alla personer med samma diagnos.Om du är intresserad så finns det garanterat lite mer seriösa texter om detta, eller varför inte forskningsartiklar.
Du börja bli lite rasistiskt nu , är ensamma människor är en grupp för sig?Är narcissister medvetna om sin personlighet?
Eller ter sig världen konstig i deras ögon?
Om de inte förstår sin självupptagenhet så blir det ju tämligen meningslöst att försöka hantera det på annat sätt än att undvika människan.
Och då så blir ju narcissisten oerhört ensam med tiden.
Är ensamma människor egentligen besvärliga människor som ingen orkar med?
https://www.dagensps.se/foretag/6-fraser-narcissister-alltid-anvander/
Jag får ett par olika chefstidningar och facktidningar och jag tycker att de är fyllda av sånt här. Dvs artiklar av typen "Så här hanterar du underpresterare/medarbetare som inte vill komma in på kontoret, självupptagna, ledsna, allergiker mm mm". Och så fiskar man upp en "expert" som ger lite handfasta råd i en artikel på en halvsida. Helt amatörmässigt.Ja, artikeln var ju inte direkt imponerande. Det kändes mest som någon tonårstidning från 80-talet inriktad på flickor.