Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Varför har jag helt plötsligt asiatiska Google-annonser? Jag har rensat webbplatsdata och cookies men jag får ändå bara dessa skumma...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: Raderad medlem 68338
·
IT & mobiler Katten sprang över datorns tangentbord och nu beter sig datorn konstigt. Bl.a. så fungerar inte tangentbordet längre :arghh: Nån som...
Svar
8
· Visningar
482
Senast: Wingates
·
Tjatter Blev precis whammad av Musikhjälpen :meh: Intet ont anande bytte jag till SVT2 och vad hör jag? ”Last Christmas …” Har ni blivit...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 505
Senast: em76
·
Skola & Jobb Vilka är de största riskerna med att ta en anställning hos en arbetsgivare utan kollektivavtal? Under vilka förutsättningar kan det...
Svar
16
· Visningar
1 544
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Har vi några läkare eller sköterskor här som kan svara på sårrelaterad fråga? Jag är opererad/sydd med resorberbar tråd för 1 1/2 v...
2
Svar
23
· Visningar
3 249
Senast: Lavinia
·
Fritid Ska köpa mig mitt första tält. Planen är alltså att jag kommer sova själv i det. Vi har lånat detta de senaste gångerna vi vandrat...
2
Svar
32
· Visningar
2 148
Senast: Sassy
·
Tjatter Fick idén från en annan tråd. Kan vi inte skriva en tråd om busringningar vi råkat ut för eller gjort själva? Vore kul att läsa. :D
Svar
7
· Visningar
912
Senast: BernT
·
Hemmet Någon som har tips på en bra plånbok? Jag försöker hjälpa 85åriga svärmor att hitta en bra sådan som har ett rejält fack för mynt. Då...
Svar
8
· Visningar
611
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Är det någon här som tar eller har provat det? Jag har blivit erbjuden att testa men gabapentin har den värsta biverkningslistan jag...
2
Svar
30
· Visningar
45 188
Senast: Sporthorse
·
Hemmet Inspirerad av en annan aktuellt tråd här. Funderar över om det är dags att göra något åt skåpluckorna i köket? Så här ser den som är...
Svar
3
· Visningar
543
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag vet inte om det finns nån sån här tråd, men om det gör så, så finns det nu en till. Jag börjar:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
147 591
Senast: lizan
·
Fritid Tittade ni? :bump: Jag tycker absolut att den känns lovande! Gillar miljön :)
6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 681
Senast: Takire
·
Tjatter Bara positiva saker här i en tid av dystra saker. Själv trivs jag så bra i min nya lägenhet så jag nästan skäms. Jag mår ok och sitter...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
119 735
Senast: Sonic76
·
Samhälle Som Kung av Svealandet får en lov att ha en egen tråd för sin julhälsning. Så ta ett glas glögg och släng upp dina raggsocksklädda...
2
Svar
23
· Visningar
1 592
Senast: Nahar
·
Svar
278
· Visningar
34 135
Senast: Stefffie
·
  • Omröstning Omröstning
Kultur För er som firar jul tittar ni på Kalle Anka på tv? Den som börjar kl 15:00 varje år. Om ja varför? Om nej varför?
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 974
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Samhälle Vi fortsätter diskutera konflikten här. Slava Ukraini! Och en påminnelse: Lägg inte ut något olämpligt gällande vårt försvar. Glöm...
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
177 016
Senast: Jeffery
·
Tjatter Inget juligt i denna tråd. Själv ska jag undvika alla julfilmer, -program och -musik. Har inget julpynt. Ingen julmat, inget julgodis...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 805
Senast: Ajda
·
Kultur Vill se om jag kan utöka julspellistan i år, och är ute efter era mest obskyra/personliga jullåtar. Lägg gärna in en YouTube-video så...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 179
Senast: Mirre
·
Relationer Hur skulle du göra om du var person A och/eller B. Hur tänker du kring scenariot? Två inte alls rika vänner, inte väldigt nära, går på...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
11 930
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp