182 ungefär Med långa ben.
Jag är 178cm, kanske kan Andy funka på dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
182 ungefär Med långa ben.
Ja kanske! Rimligt pris dessutom på Stadium outlet har de rejäla fickor?Jag är 178cm, kanske kan Andy funka på dig?
Japp !Ja kanske! Rimligt pris dessutom på Stadium outlet har de rejäla fickor?
Låter helt klart lovande! Jag har en outlet i närheten, nästa gång jag har vägarna förbi ska jag unna mig ett par om de passarJapp !
Har du testat tightsen jag tipsade om? Jag är tjock och tycker de är mjuka och sköna, skär inte in någonstans. Höga i midjan.Snappar också gärna upp tips om snygga mysbyxor. Jag har stor midja (med en del som väller ut om jag måste knäppa), ingen rumpa och korta ben. Det är helt hopplöst att hitta något som passar. Finns det något som pass mig utan att hänga som påsar eller är för trånga i midjan.
Senita athletic är det märke jag använder på alla tights och mjukisar numera. De har flera modeller utan söm i midjeresåren, som är väldigt skönt om man inte vill ha tryck i midjan.Snappar också gärna upp tips om snygga mysbyxor. Jag har stor midja (med en del som väller ut om jag måste knäppa), ingen rumpa och korta ben. Det är helt hopplöst att hitta något som passar. Finns det något som pass mig utan att hänga som påsar eller är för trånga i midjan.
Är de "fluffiga" inuti? Som i varma.Andy by Frank Dandy är mina favorit mjukisbyxor. Tjockt sweatshirt material, raka långa ben. Köper på Stadium outlet.
Som vanliga tjocka mjukisar liksom.Är de "fluffiga" inuti? Som i varma.
Låter som något att kika på! Kommer en vinter om inte annat långbening som mest hittar korta eller ficklösa mjukisarSom vanliga tjocka mjukisar liksom.
Låter som något att kika på! Kommer en vinter om inte annat långbening som mest hittar korta eller ficklösa mjukisar
Word! Jag har behövt sätta på mig en midjeväska inomhus nu ibland för att få med mig telefonen med upptagna händer när alla med fickor är i tvättenDet är så värdelöst med ficklösa mjukisar
Ja jag har alltid midjeväska till mina yogabyxor . Special edition.Word! Jag har behövt sätta på mig en midjeväska inomhus nu ibland för att få med mig telefonen med upptagna händer när alla med fickor är i tvätten