Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon I juli tappade alltså bärgaren våran bil. Den åkte ner för en backe och krockade med ett träd. Bakluckan gick sönder och lite annat...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 584
Senast: et_flickan
·
Samhälle Så har decembers elräkning trillat in och till min stora lättnad var den inte så mycket dyrare jämfört med förra året (som var...
21 22 23
Svar
440
· Visningar
25 020
Senast: lil-sis
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny baddräkt och kan verkligen inte hitta vad jag söker. Så jag vänder mig till bukeoraklet😁 Jag vill ha en som inte är...
Svar
14
· Visningar
1 261
Senast: jeennnnyy
·
Hemmet Har upptäckt att jag älskar tända ljus sen vi flyttade till huset. Inte doftljus utan vanliga ljus men gärna olika former etc. Nu vill...
Svar
8
· Visningar
978
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Berättade för min psykolog om vilka känslor och upplevelser jag har i vissa situationer. Hen bekräftar det jag redan misstänkt, att det...
Svar
19
· Visningar
1 302
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag har aldrig gått till psykolog men bestämt mig för att testa mest för att se om jag kan få hjälp med mitt övertänkande. Hur hittar...
Svar
17
· Visningar
1 238
Senast: cewe
·
IT & mobiler Fick precis en konstig funderare. Kan folk man har blockerat swisha en pengar? Dom bör ju kunna det då det inte har med att dom ringer...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Görel
·
Hemmet Jag råkade just tappa ut en halv kopp kaffe över min fina Klippan-pläd :arghh: På Klippans hemsida står det att plädar av 100% lammull...
2
Svar
35
· Visningar
2 433
Senast: Kakis
·
Mat När jag var barn åt jag en maträtt flera gånger hos en kompis som jag minns att jag tyckte var suveränt gott. Det var några slags...
Svar
14
· Visningar
1 491
Senast: Eli
·
Mat Alltså tycker ni att köpelimpor/hällbröd är döbakta? Jag äter ju bara knäckebröd men de andra två i huset vill ta sig en mjukmacka då...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
14 309
Senast: Ajda
·
Fritid För att inte kapa öppningstråden allt för mycket kanske vi kan berätta här efter att vi testat något? Självklart kan man ju skriva en...
2
Svar
33
· Visningar
2 256
Senast: Habina
·
Hemmet När man använder badkaret, alltså släpper ut badvatten eller duschvatten i avloppet under badkaret läcker det ut vatten runt nederdelen...
Svar
5
· Visningar
732
Hemmet Nu när jag tagit ner alla hängande julstjärnor i papp, så är det så tomt i fönstren. Finns det andra hängande fönsterprydnader (ej tunga...
Svar
7
· Visningar
517
Senast: Red_Chili
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter En väldigt vetenskaplig undersökning! :p Har du haft otur idag? Om ja, skriv gärna på vilket sätt (frivilligt, såklart). Enligt något...
2
Svar
31
· Visningar
2 116
Senast: Noxos
·
Kropp & Själ Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 560
Senast: cambodia
·
  • Låst
Tjatter Årets sista VGV! Jag har varit och handlat för sista gången ever på vår färghandel, den slår igen idag. Sedan blev det ett stopp på...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
73 017
Senast: Krålus
·
Fordon Jag vet, jag har startat ett antal trådar genom åren på samma tema men nu är det dags på riktigt. Min lilla V40 hade stora problem med...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 648
Senast: super
·
Kropp & Själ I torsdags var jag på blodprov inför en vanlig hälsokontroll via jobbet. Igår (fredag) blev jag sjuk och testade idag positivt för...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: tott
·
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort så har jag under de senaste åren haft en del problem med min mage, periodvis riktigt mycket. Jag har...
Svar
4
· Visningar
780
Hemmet Får panik på dessa otäckingar som bor med oss. Visst är det långsprötad silverfisk? När man googlar blir man inte överlycklig direkt...
2
Svar
38
· Visningar
4 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp