Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast då borde det finns ett gäng XC70 i den prisklassen, den har ju funnits med ett tag. Men det är ju en stor bil med alla dess både för och nackdelarHar nog inte råd med någon ny och dyr. Tänker mig nåt i 150 000 kr klassen och då blir det nog en bil med några år på nacken.
Jag gillar inte bilar en får klättra upp i; sänker alltid sätet så långt det går i alla bilar jag kör. Känns som att köra buss annars.
Vilket är så underbart, saknar min Caravelle. Att köra buss och se långt i trafiken känns väldigt bra.Jag gillar inte bilar en får klättra upp i; sänker alltid sätet så långt det går i alla bilar jag kör. Känns som att köra buss annars.
Peugeot 307
Förstår det. Jag sänker sätet och ratten och fäller sätet bakåt. Har fått frågan om jag "ligger ner och kör".Är man kort som jag är det väldigt praktiskt med litw högre bilar, annars ser jag knappt något
I sambons golf får jag pumpa upp sätet till max för att öht se över ratten, känns som jag sitter i en gocart och då är den inte sänkt.
Förstår det. Jag sänker sätet och ratten och fäller sätet bakåt. Har fått frågan om jag "ligger ner och kör".
Utanpå ja.Är ju en vanlig bil, inte högre än någon annan i samma storlek
Jag gillar bäst att köra min Volvo S40 där man sitter med rumpan i gatan och ligger ner och kör.Jag gillar inte bilar en får klättra upp i; sänker alltid sätet så långt det går i alla bilar jag kör. Känns som att köra buss annars.
Utanpå ja.
Men man sitter högt och kliver ner ur bilen.
Jag har visserligen en 307 SW men de är bara olika i bak.
När åkte du Peugeot 307 senast?
Har haft en Audi A6 quattro och satt lågt i den. Den var verkligen motsatsen till hög.Jag gillar bäst att köra min Volvo S40 där man sitter med rumpan i gatan och ligger ner och kör.
Men det gör min dotter också så jag åker Audi Quattro.
Audin är också rätt hög att kliva ur det är en A6.
De är ju typ 100 år så det var ett tag sen men en kompis hade en och jag har haft en 308.
Helt vanliga bilar, iaf halvkombin.
308 är ju en annan bil.Jag har haft en 307 SW, och jag klev då inte ner när jag klev ur den, kändes som vilken vanlig bil som helst. Nu har jag en Fiat 500, där sitter man rätt lågt
308 är ju en annan bil.
Jag får gå ut och prova helt enkelt.
Med bild kanske också.
Vi hade 307 från -10 och det var en vanlig bil men det kanske har ändrat sig..308 är ju en annan bil.
Jag får gå ut och prova helt enkelt.
Med bild kanske också.
Ja, och 307 var absolut inte högre
De är ju självklart högre än sportbilar och sänkta bilar men betydligt lägre än suvar. Helt vanliga bilar helt enkelt