Ta körkort för manuell eller automat

Lektion 7 idag nu växlar jag nästan felfritt, det går framåt känns helt UNDERBART! Läraren ändrade sig till 20-25 lektioner idag för att vara klar till uppkörning känns gött om jag kan få ett billigare körkort:D
Visst är det härligt när man känner att man plötsligt låst upp en ny färdighet :)

(och bli inte nedstämd ifall det kommer något bakslag där det känns som om man gått flera steg tillbaka i körkunskapen, sånt kan hända. Jag hade typ varannan gång bra när allt klaffade, och varannan gång så kändes det som om inget flöt på :D)

Visst är det härligt när man känner att man plötsligt låst upp en ny färdighet :)

(och bli inte nedstämd ifall det kommer något bakslag där det känns som om man gått flera steg tillbaka i körkunskapen, sånt kan hända. Jag hade typ varannan gång bra när allt klaffade, och varannan gång så kändes det som om inget flöt på :D)
Tack, ja precis är beredd på det har hört att fickparkeringar och körfältsbyte i rondeller ska vara svårt för många elever.

Liknande trådar

Äldre Har äntligen fått möjlighet att ta körkort :banana: Kruxet nu är att jag är så jäkla osäker och tvivlar på om jag kommer klara av... 10 11 12
Svar
226
· Visningar
14 242
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Ny lag träder ju i kraft i januari nästa år. Så hur kommer ni göra? Jag har alla papper betalda för mitt E kort och kommer då ta det... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
14 783
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka