Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Omröstning Omröstning
Tjatter Hur ofta får man eller ska man byta avatar?
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 179
Senast: Tranan
·
  • Omröstning Omröstning
Kläder & Bli fin Igår hamnade jag med dottern framför ett tv-program som hette Prylberget. Som en del av programmet skulle en familj utmanas till att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 131
Hemmet Hur fasen öppnar man ett kaffepaket så att det är lätt att ta ur ända tills det är slut?! Varenda gång är det samma svärande, spill på...
2
Svar
22
· Visningar
1 284
Hemmet Ska införskaffa mig en ny apparat till köket men insåg nu att jag inte vet vilken som passar mitt ändamål. Ska jag ha en matberedare...
Svar
11
· Visningar
750
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Kan arbetsgivaren kräva närvaro vid möten och utbildningar trots att den anställde är tjänstledig?
Svar
12
· Visningar
887
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Relationer Lång historia kort har jag och min man varit gifta och tillsammans en lång tid. Två barn och hus senare är det som ett hål i mig som...
103 104 105
Svar
2 092
· Visningar
261 149
Senast: Hedinn
·
Tjatter Nu är det igång, vad tycks om årets gäng??:confused::)
2
Svar
28
· Visningar
2 004
Senast: grodan21
·
Samhälle Hej Såg av en slump igår att SVT har köpt in Hartland säsong 8 😀 Lite lustigt att de börjar med säsong 8 🤷‍♀️ Såg serien för länge...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Sootie
·
Hemmet Jag har fått en stor fläck på golvet som är snorhal! Gissar att det är från antistatsprayen jag använder på djuren för det är silikoner...
Svar
2
· Visningar
1 639
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har träffat en kille som inte tar initiativ till sex och inte får upp den av sig självt utan jag måste hjälpa till. Vi har träffats...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 542
Senast: Elektron
·
Relationer Disclaimer: Om man inte vill läsa om mitt sexliv kan man klicka bort tråden redan nu. Är det någon som har lyckats återuppväcka ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 928
Senast: Sootie
·
Tjatter Är det någon som vet någon sida där man kan hitta en lägenhet att hyra på Island under en kortare tid? Typ en vecka?
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Hedinn
·
Mat Kockens har tidigare haft en kryddblandning som kallades Wokkrydda. Den verkar vara borta från deras sortiment. :( Mitt problem är att...
2
Svar
36
· Visningar
2 850
Senast: IngelaH
·
Kläder & Bli fin Jag har drabbats av något helt oförklarligt sug efter lyx. O_o Förstår inte riktigt varför, jag har alltid varit rätt enkel i mitt...
2
Svar
22
· Visningar
3 323
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Sedan i mitten på april i år har jag varit inlagd tre gånger på sjukhus för njurbäckeninflammation. Varje gång med intravenös...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Summerwind
·
Mat En massa ägg har återkallats pga risk för att de kan innehålla salmonella. Men om man kokar äggen så de blir hårdkokta bör väl alla...
2
Svar
34
· Visningar
2 337
Senast: Bri
·
Mat Behöver peppras med bra förslag på mellanmål. Som är enkla att tillreda alternativt enkla att förbereda. Har två killar i...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: G-uldlock
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 786
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Raderad medlem 68338
·
IT & mobiler Sambon ska ta över ansvaret för sociala medier i klubben där han är medlem. Vilken app är bäst för att göra snygga bilder, tänker för...
Svar
14
· Visningar
743
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp