Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Undrar om det finns en träningsklocka som inte ser ut som en mini tv eller som Withings klockor. Vill ha en som är lite mer som ett smycke.
Svar
16
· Visningar
623
Senast: Tiffan
·
Hemmet Varför väljer man boendeformen radhus? Tänker att det oftast är lite längre från stan än tex en lägenhet. Och så småttiga tomter plus...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 871
Senast: PatCed
·
Tjatter Vad gör man i Vemdalen förutom ridning och utförsåkning?
Svar
4
· Visningar
444
Senast: Pilot
·
Mat med semlor, egentligen? Jag menar, en slät bulle; intetsägande. En stor slafs grädde; seriöst. Florsocker överallt i ansiktet. Ja... och...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 050
Senast: Acto
·
Hemmet Hur tycker ni det är att bo på första våningen ni som faktiskt gör det? Alltså i ett bostadsområde och då inte ute mitt ingenmansland :D...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 828
Senast: _Taggis_
·
Fritid Jag håller på att sy en rumpvärmare till min sadel och har kommit så långt att det är dags att sy ihop alla bitar. Frågan är bara vad...
Svar
7
· Visningar
576
Senast: Trott
·
Hemmet Min kanel hamnar överallt i skåpet trots klämmor och/eller vikning. Skulle behöva något i stil med liten avtorkningsbar plastficka eller...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 833
Senast: Asko
·
Kläder & Bli fin Är bjuden på en stor fest som ska gå i 80-tals anda. Klädkod är: det du hade på dig på 80-talet ...men vad var det? Jag vill inte spöka...
Svar
12
· Visningar
1 189
Senast: Jerseyite
·
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 873
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag är så trött, så trött hela tiden. Det är svårt att få upp på morgonen, och jag har alltid varit morgonpigg. På kvällen somnar jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 174
Senast: Raderad medlem 68338
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Hur tycker ni?
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 488
Senast: Badger
·
Hemmet Min lägenhet har väldigt mjuka väggar, de sviktar vid lätt tryck. Detta försvårar så klart att få upp hyllor och tavlor. Ringde därför...
Svar
16
· Visningar
1 648
Senast: Bexzor
·
Tjatter Köpte en billig whiteboard för ett halvår sen. Har tyckt att ytan har känts riktigt dålig. Efter ett par månader började den bubbla...
2
Svar
31
· Visningar
3 459
Senast: ptr
·
Kläder & Bli fin Jag har länge velat ha fina kostymbyxor. Problemet har varit att vare sig jag väger 82 eller 52, så putar fickorna på sidorna. Mamma...
2
Svar
21
· Visningar
1 504
Senast: Jeffery
·
Mat Vad har ni för kokböcker som ni tycker är bra? Jag behöver rycka upp mig när det gäller att laga mer mat, har blivit lite (läs...
2
Svar
23
· Visningar
1 017
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Vad använder du friskvårdsbidraget till? Samma varje år eller olika? Till något du ändå hade gjort eller unnar du dig något du inte...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
3 891
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Jag köpte en underbar kavaj i vintras. Jag har en kavaj (och även en del andra plagg) från samma märke sedan tidigare, som tvättas i 30...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Liten
·
Hemmet Jag är 30+ med råge men har ändå noll erfarenhet av detta med huslån, och mina bankkontakter initierade av mig själv kan jag räkna på...
2
Svar
20
· Visningar
1 750
Senast: Amha
·
Fritid Jag har hittat några trevliga mönster att virka, men för att få rätt form på verket så behöver jag enligt beskrivningen "cloth-wrapped...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Mint
·
Hemmet Jag ska stoppa om/klä om några stolar men funderar på om jag behöver lägga tyg mellan stoppning och möbeltyget? Jag ska lägga på ny...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp