Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är du inte.Btw är jag fånig som är lite ledsen över att Zlatan avslutar sin karriär? Trots att jag nog tyckt att han borde gjort det för några år sen. Jag har nån form av fotbollscrush på honom och tycker nog att han är en av top10 i världen någonsin
Ja alltså det är få 40åringar som klarar av att prestera på den nivån som han ändå presterat och jag tycker att det är dags för honom att lägga av men ett fotbollslandskap utan Zlatan känns konstigt ändå.Nej det är du inte.
Själv tycker jag att det är så skönt!
Men vad härligt det lät! Säger hon som ogillar att cykla men älskar det i teorin.Cyklade till jobbet, härlig pendlingstur. Typ vindstilla, soluppgång, sovande kor, hoppande harar, såg kanske 3-4 bilar på nästan tre mil.![]()
stubbe brukar de kallas för här.. grattis i efterskott..Gick raka vägen till kylen för nedsatt pris/kort datum och vad finns där? Jo, EN prinsessbakelse till halva priset!Eller ja, vet inte om "bakelse" är rätt ord, men... inte en vanlig rund tårta utan mer avlång som en rulltårta, och den var stor! Och eftersom den bakades igår lär den vara som godast ikväll efter att jag jobbat
![]()
Vilken gigant det är! Men jag kan också förstå att han inte slutade tidigare. Att ha spelat hela livet, leva det livet med extrema inrutade scheman och i sådana extrema sammanhang, det är säkerligen inte "bara att sluta". Hela identiteten, livet osv förändras ju och med tanke på hur många som är trygghetsknarkare generellt (mår dåligt men vill inte byta jobb, bostad, göra nån förändring osv) så är det säkerligen stort steg att ta. Och sen tror jag inte han ville sluta skadad, det hade varit ett misslyckande och därför spelade han lite lite nu senast. Så hade jag iallafall jag resoneratBtw är jag fånig som är lite ledsen över att Zlatan avslutar sin karriär? Trots att jag nog tyckt att han borde gjort det för några år sen. Jag har nån form av fotbollscrush på honom och tycker nog att han är en av top10 i världen någonsin
Jag gillar honomBtw är jag fånig som är lite ledsen över att Zlatan avslutar sin karriär? Trots att jag nog tyckt att han borde gjort det för några år sen. Jag har nån form av fotbollscrush på honom och tycker nog att han är en av top10 i världen någonsin
Nope, nån tid finns inte förrän tidigast onsdag och nya lungslemsprover ska tas innan något sätts in, så kanske -med tur- får jag penicillin nästa vecka, trots att jag fick avbryta förra penicillinkuren och då inte var symptomfri och symptomen som eskalerat sen avslutet är exakt identiskaInväntar att hc ska pingla och förhoppningsvis får jag en tid och en hästkur mot bakteriehelvetet som partajar järnet i mina lungor![]()