Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte ett dugg otrevligt,det var ren o skär nyfikenhet,han kunde ju lika gärnat svarat att han har städat toan med denDet där var väl otrevligt. Låt folk dricka hur mycket cola dom vill, det drabbar väl inte dig.
Jag kör på Champis jag.Fram för Trocazero!
Funkar när jag inte får i mig tillräckligt med vätska. Ska dricka 2,5 liter per dag och ibland förmår jag inte. Då är Trocazeron till god hjälp.
Nej fy! Det associerar jag med spysjukaJag kan bara dricka den om den är ljummen och avslagen![]()
Samma här. Jag blir orolig och stressad när jag kolla prognosen och det inte finns en droppe i sikte...Också bekymrar jag över uteblivet regn. Blir nästan ledsen när det står att det ska bli sol.![]()
Coca-Cola är utmärkt som rengöringsmedel så varför inte?Det var inte ett dugg otrevligt,det var ren o skär nyfikenhet,han kunde ju lika gärnat svarat att han har städat toan med den
Jag vet, var bla därför jag frågade.Coca-Cola är utmärkt som rengöringsmedel så varför inte?
Men tanten har en poäng