Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtat tre tomatplantor från en granne, skönt med odlingsglada grannar när man själv inte riktigt har haft orken. Så nu är de planterade i odlingskrukor och placerade i vårt lilla växthus. Skönt att det är ytterligare två lediga dagar nu för de har två har gått väldigt fort. Hela förmiddagen idag gick åt till att strula med avloppet. Det skulle behövas bytas invändigt men det är ett sånt stor och dyrt projekt som vi inte riktigt mäktar med just nu så då får det blir spolning lite regelbundet istället. :meh:
 
Jag kan bara dricka den om den är ljummen och avslagen 😅
Jag dricker den bara ljummen och avslagen när jag varit magsjuk, eller influensa. Nån gång om året får jag för mig att jag är sugen på läsk och sedan dricker jag 1 deciliter och inser att det är i princip odrickbart och får hälla bort resten av burken.

Men jag köper ändå i viss mängd, för resten av familjen vill ha ibland.
 
Jag dricker den bara ljummen och avslagen när jag varit magsjuk. Nån gång om året får jag för mig att jag är sugen på läsk och sedan dricker jag 1 deciliter och inser att det är i princip odrickbart och får hälla bort resten av burken.

Men jag köper ändå i viss mängd, för resten av familjen vill ha ibland.

Jag dricker det ytterst sällan. Tycker kallt vatten är godast 😍
 
Kiara
 

Bifogade filer

  • 20230604_182000.jpg
    20230604_182000.jpg
    213,6 KB · Visningar: 20
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 052
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 194
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 676
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 888
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp