Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller hur 🙃
Mitt barn hade alldeles för bråttom, planerad bf på samma dag som vovven - men kommer ett helt dygn innan :cautious: :D
11,5h kvar för Marodör att kika ut på men han ligger envist kvar och för ingen antydan till att vilja ut..
Tur att man inte längre får gå över nästan en månad som mor min gjorde med mig. Pust!
Nä, max 2 veckor här i VGR så jag ser ju ett slut på det hela...
Ja, jag kan vara väldigt bestämd ;)
Nähää kan du? :rofl:
Tycker synd om mig själv som blivit sjuk med hosta, feber och ont i kroppen.
Allt lagom till långhelg!
Så himla dumt ju! Krya på dig ❤️
 
Ser på GVFÖ på svtplay. Hade visst missat ett avsnitt.
Det är konstigt ljud 🤔 Så har det inte varit förut.
Har Trocadero. :d
 
Upptäckte nyss att dörren till frysen inte varit 100% stängd...:cautious: Den har behövt avfrostas länge men som allt annat blir det inte av förrän det är kris. Så nu ligger alla frysvarorna inslagna i filtar och vi håller på med hårtork att snabbavfrosta frysen. Förhoppningsvis kommer den sedan ner i temperatur snabbt nog innan all frysmat smälter.... 😬

Lite mer positivt är att jag har laddat upp de sista uppgifterna till kursen nu :up:!! Så nu är jag HELT ledig i två dagar till :) !
 
Är på Sofiero slott och tittar på rhododendron som blommar för fullt.
IMG_20230604_133754.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 054
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 194
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 676
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 890
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp