Tror det ska stå ÄVEN borstarnaSumm summarum - vi MÅSTE uppdatera innehållet i skolådan. Ven borstarna var gamla och tappade hår![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det ska stå ÄVEN borstarnaSumm summarum - vi MÅSTE uppdatera innehållet i skolådan. Ven borstarna var gamla och tappade hår![]()
Skokräm? Det finns inte här... det är nog 20 år sedan det användes. Läderbalsam..Nä, gammal skokräm som inte uppförde sig som den ska, jag satt faktiskt i fåtöljen hela tiden!
Åh, Götheborg är där!(klart att hon är det!)
Ja hon inledde firandet genom att skjuta salu utanför stenpiren och frihamnen i torsdags. Festivalen hålls i frihamnen. Götheborg kom tillbaka efter en rundresa i bl.a. Medelhavet i torsdags om jag förstått det rätt.
Hon är så fin![]()
Det är så spännande att se henne.Ja jag hade tänkt att jag kanske hinner gå ombord idag och titta hade varit väldigt kul. Har inte varit det tidigare. De har gratis visningar under festivalen nu. Tycker det är intressant utifrån ett historiskt perspektiv. Ska strax gå ner till avenyn och kolla in hovstallets hästar och vagn tänkte jag. Kungen och drottningen bryr jag mig inte så mycket om men inte ofta man har chansen att se en gammal vagn i bruk.
Stämmer, Marabous ägare Mondelez finansierar fortfarande ryska staten.
https://www.dn.se/insandare/bojkotta-marabou-som-bidrar-till-rysslands-krigsmaskin/