Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har många formler i min rapport och vet inte riktigt hur jag ska göra, för att följa rapportmallen men samtidigt inte förklara samma sak hundra gånger :mad:
 
BF imorgon så jag ser ju absolut ett slut på hela graviditeten. Får se vad de säger på mottagningen för gravida och nyförlösta på måndag om han inte dyker upp innan dess.

Så ja, snart görs allt det där men det hjälper ju inte rastlösheten just idag :D

Jag litar på dig nu när du säger att han kommer imorgon. Vore ju kul om han kom på bf. (med tanke på att sambon är lite tidsfacist så kan det kanske vara så?)

Jag bestämde att min unge skulle komma på BF. Då delade hon nämligen födelsedag med två av våra ponnyer :D
 
Klart du kan lita på mig :angel:
Maken fyller 60 imorgon, vi har varit tillsammans i 34 år hittills - så jag har facit på hur de som föds i tvillingens tecken den 4/6 är.... just sayin' :sneaky::love::p
Vi födda i Gemini är trevliga :laugh:
 

Bifogade filer

  • gemini.JPG
    gemini.JPG
    140,8 KB · Visningar: 31
Idag kom sambon hem igen och det blev mest en pysseldag i lugn och ro och så skötsel av pållan som fick vilodag 😊. Vi for till återvinningsstationen som det var änna kö utanför på vägen (!), fick lite slängt både hemifrån och ifrån stallet. Sen handling för de närmaste dagarna; och fyllde på med tre paket styckglass i frysen 😄; äntligen hittade jag tutti frutti-isglassen; såå god på lite kcal👍, varit nyfiken på Farbror Arnes Brynt smör som var god! Och älsklingen ville ha lite fler sandwish 😊.
 
BF imorgon så jag ser ju absolut ett slut på hela graviditeten. Får se vad de säger på mottagningen för gravida och nyförlösta på måndag om han inte dyker upp innan dess.

Så ja, snart görs allt det där men det hjälper ju inte rastlösheten just idag :D

Jag litar på dig nu när du säger att han kommer imorgon. Vore ju kul om han kom på bf. (med tanke på att sambon är lite tidsfacist så kan det kanske vara så?)
Tur att man inte längre får gå över nästan en månad som mor min gjorde med mig. Pust!
 
Ligger i sängen. Ska upp ganska tidigt imorgon för att hinna med långpromenad innan jobbet. Sedan blir det jobb måndag, hundträning tisdag, jobb onsdag torsdag och därefter ledig några dagar, t.o.m. utan något specifikt planerat! Fyller år på måndag också, men det enda jag lyckats planera in är att vi ska ha drop in-kloklipp på jobbet, så jag får väl fira födelsedag med att klippa klor i någon timme :rofl:
Tror det blir att jag firar på tisdag istället.
 
Skulle sy ett par byxor. Blev fel på så många sätt, och ovanpå alltihop passar de inte. Gick ändå upp två storlekar mot tabellen, för jag tyckte mönsterdelarna såg små ut. Men icke. På tok för tajt. Och mönstret beskrevs som loose-fitting. 😑 Börjar nästan gråta, jag har gått upp så otroligt mycket i vikt senaste åren!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 058
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 676
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 890
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp