Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flyttas inte apparna över av sig självt? Iofs har vi bytt samsung-samsung och då sker allt av sig självt...
Oklart. Tror jag fick över en del förra gången men å andra sidan behöver jag nog inte allt :D Android-Android men ej samma märke. Behöver också själv komma ihåg vad som är viktigt typ att bussappen behöver laddas hem först så jag inte står utan hehe
 
Jag stressar fortfarande över vädret... :( HELT otroligt att det bara inte kan regna just nu.... Gräsmattan blir brunare och brunare. Och det gör inget, men problemet är ju att gräset inte växer till hö heller!

Vi ar nu inne pa vecka 6 (kan vara vecka 7) med sol och sammanlagt under den har tiden har vi fatt en timmas "latt sommarregn". Vi har torr period under hela July och Augusti ... det har kan bli en intressant sommar.
Det ar nog tur att vi rostade for ett tillskott till brandforsvaret under primarys nu i May.
 
Vi ar nu inne pa vecka 6 (kan vara vecka 7) med sol och sammanlagt under den har tiden har vi fatt en timmas "latt sommarregn". Vi har torr period under hela July och Augusti ... det har kan bli en intressant sommar.
Det ar nog tur att vi rostade for ett tillskott till brandforsvaret under primarys nu i May.
Usch. Jag börjar verkligen bekymra mig över var hästarnas hö ska komma ifrån om det fortsätter så här... :(
 
Usch. Jag börjar verkligen bekymra mig över var hästarnas hö ska komma ifrån om det fortsätter så här... :(

Samma här. Ännu har jag haft lager från fjolåren som fyllt upp när det inte räckt med årets skörd från min egen mark, men kommande vinter vete tusan om det riktigt går ihop. I så fall är det genom att förbruka överskottslagret och då måste det definitivt fyllas på utifrån inför vintern därpå. Det blir ju inte bättre av att tvingas börja stödfodra med hösilaget tidigare och tidigare för att betestillväxten stannar av alldeles för tidigt på säsongen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 064
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 676
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 891
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp