Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suckar över dagen andra strömavbrott. Hade precis tänkt göra en kopp te.

Beräknas komma tillbaka om två timmar. Undrar bara varför, ledig dag och vi berörda bor på landet. Nåt som grävt oförsiktigt? Är ju inte storm eller blötsnö.

...Och bara för att jag klagade kom strömmen tillbaka. Nu är bara kyrkbyn berörd
 
Sitter och äter tomater och knipplök medan jag surfar. Var fokuserad på vad jag läste och tog en tugga - rakt på mitt finger. Aj! :rofl: Det var ett hårt bett som faktiskt kändes en del. Kunde inte skylla det på någon annan än mig själv. Helt sant att människors käkar/tänder är starka.
 
Är på Göteborgs gratisfestival firande av Göteborg 400 år. Två år försenat på grund av pandemin

20230603_165359-COLLAGE.jpg
 
Fick äntligen ihop en pastasallad som jag äter. Nomnom. Det har lyckats vara sol av och till någon timme här. Även sol med regn :laugh: Försöker se över vad för appar som jag borde komma ihåg att ladda ner till ny telefon inkl. spara spel som jag aldrig spelar men som jag absolut vill kunna spela på högre nivåer igen. Så... nu även lite besatt av en "gammal spelflamma"
:rofl:
 
Fick äntligen ihop en pastasallad som jag äter. Nomnom. Det har lyckats vara sol av och till någon timme här. Även sol med regn :laugh: Försöker se över vad för appar som jag borde komma ihåg att ladda ner till ny telefon inkl. spara spel som jag aldrig spelar men som jag absolut vill kunna spela på högre nivåer igen. Så... nu även lite besatt av en "gammal spelflamma"
:rofl:
Flyttas inte apparna över av sig självt? Iofs har vi bytt samsung-samsung och då sker allt av sig självt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 676
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 891
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp