Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att göra en beställning på Ikea. Behöver verkligen en ny säng m.m. Men det är så krångligt så drar mig för att beställa. Har ont om plats till att förvara allt tills jag får hjälp att ta bort den gamla o montera nya grejerna.
 
Idag (och ev imorgon) ska jag skriva klart min inlämningsuppgift. Och sedan är jag i princip klar med kursen. Det finns någon mindre uppgift också angående att utvärdera sitt lärande, men den räknar jag knappt... Så idag ska jag försöka skriva färdigt diskussionsdelen :) !
 
Jag stressar fortfarande över vädret... :( HELT otroligt att det bara inte kan regna just nu.... Gräsmattan blir brunare och brunare. Och det gör inget, men problemet är ju att gräset inte växer till hö heller!
Håller med. I vintras regna det ta mig fan hela jävla tiden (jobbigt då, väldigt tacksamt nu i efterhand!!) men nu kommer inte en enda droppe istället. Absolut inte bra.
 
Galet roligt :D
Sitter just nu och försöker få till något vettigt på instagram gällande ovanstående bok. Hur kommer det sig att hjärnan stänger av så fort man faktiskt sätter sig för att fixa med något, men när man sitter och kör bil får man tusen idéer? (och pga körningen kan man då inte få ner dom i text för senare bruk)
 
Tillbaka på Buke igen. Mitt jobb går verkligen i intensiva perioder och så händer det en massa annat som ska tas omhand så Buke har fått stryka på tassen och bli lågprioriterat ett tag.

Men vi är kvar! Brittfröknarna mår fint och härjar runt som vanligt, Brunettens bantning har börjat gå bättre efter att jag försvårat klättermöjligheterna i bokhyllan så Skönis kan äta sin mat i lugn och ro där. Labradorgangstrarna håller ordning och jagar bort fräcka harar från gården. Gammelgangster tycker sol och värme är jobbigt och vill inte följa med på långpromenader längre, men Yngligen studsar fram genom livet lika glad i hågen som alltid.
 
Att en timmes vila/tupplur kan upplevas som så stressande. Är ju ordinerad (minst) en timmes vila/sömn på förmiddagen och samma på eftermiddagen och den på förmiddagen känns så svår att få till. Normalt sett så är ju dagen knappt påbörjad innan mitt på dagen 🙈
 
Har inte hunnit med Buke den senaste veckan
Igår var jag på premiären på Parksnäckan. Blev intervjuvad av UNT, så nu kollar jag UNT varje dag...
Frös som en gris, så ikväll blir det tjockare kläder och en filt med
ThrowMe Some Bowie först
 

Bifogade filer

  • 20230602_190240.jpg
    20230602_190240.jpg
    316,9 KB · Visningar: 21
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 677
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 896
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp