Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
69 738
Senast: Miao
·
Trädgård & Växter Jag funderar på att köpa en flistugg. Dels till sly men även grövre småträd. Har mycket mark så den kommer att användas ofta. Någon som...
Svar
5
· Visningar
397
Senast: Nahar
·
Mat Ska ha en middag och lite speciella förutsättningar och behöver tips på maträtter med låg proteinhalt. Av hälsoskäl får en person inte...
Svar
16
· Visningar
1 613
Senast: Angel
·
Svar
2 003
· Visningar
75 608
Hemmet Varje år, framåt våren och sommaren, så blir vattnet i min dusch svalare och svalare. Jag vrider upp temperaturen mer och mer, ända...
Svar
15
· Visningar
2 451
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ golit funderar på hur våra böcker kommer att se ut i framtiden. Sagor har redan anpassats till lyckliga slut, den lilla sjöjungfrun dör...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
5 832
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Nu är det dags för det årliga medarbetarsamtalet. Jag gör ett vad jag tycker bra jobb och har en bra relation till min närmaste chef...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 878
Fritid Hur tycker ni att personalen ska bete sig när ni kommer in i en butik? Började diskutera detta med en kompis efter att vi varit inne i...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 395
Senast: Enya
·
Kultur Vilken rad från en låt är er favorit? Jag menar bara en rad, ingen vers, eller refräng eller brygga utan bara en rad. Min är Which...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 920
Senast: Wille
·
Mat Vilken är den bästa prylen för att göra puré? Jag är i ett skede i livet där jag och min partner kommer att behöva göra puréer av olika...
Svar
11
· Visningar
1 402
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Hej Jag har nyss flyttat till min första hyreslägenhet, en äldre lägenhet. I taket är eluttagen som på min bild. Är det gamla uttag...
Svar
10
· Visningar
1 656
Senast: Twihard
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Efter trådar om spontanbesök och delning av lottvinster är jag redo för ännu en exkursion in i den svenska/-ish folksjälen. Jag är...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
13 961
Senast: Marita73
·
Tjatter På Facebook kommer det upp "personer du kanske känner" utan några gemensamma vänner eller liknande, vad baseras dom förslagen på...
Svar
14
· Visningar
1 967
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag fick notis och mail om att någon försökt logga in på min Facebook. Vad gör jag? Fishing, göra inget? Eller vad...? Aldrig fått...
Svar
11
· Visningar
1 338
Samhälle Jg jobbar i en bygdegårdsförening. Föreningar definieras som företag ( :meh: ) så elstödet kommer att betalas ut när företagen får stöd...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag var timanställd på mitt jobb från maj 2021 och är fast anställd sedan januari 2022. Fyllde i ett formulär häromdagen där...
Svar
2
· Visningar
530
Senast: Hjartagna
·
Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 886
Senast: Lingon
·
Kläder & Bli fin Har finkammat alla dom vanliga svenska webbshopparna utan att hitta vad jag letar efter. Har ni handlat klänningar utomlands? Någon...
Svar
1
· Visningar
1 205
Senast: Bison
·
Kultur Det lär finnas lika många som vi är människor! Jag älskar dialekter generellt (men kanske norrländskan norr om Umeå speciellt. ;) )...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
8 274
Senast: Dimmoln
·
Fordon Hej. Jag är en 14 åring som snart fyller 15 och funderar på att skaffa A-Traktor. Men jag har ju inte råd själv att betala alla...
Svar
3
· Visningar
1 675
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama