Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Är det bara jag som följer VM i handboll för herrar? Tänkte att om det finns någon mer där ute som kollar så kan vi nörda ihop 😄
Svar
18
· Visningar
719
Senast: machafuko
·
Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta...
2
Svar
37
· Visningar
2 499
Senast: Sol
·
Hemmet Vad har ni för soffkuddar? Hur arrangerar ni dem i soffan? Hur tänker ni med mönster vs enkelfärgade? Jag vill skapa en mysig och fin...
Svar
12
· Visningar
930
Senast: cirkus
·
Tjatter Någon som har lyckats se den omtalade gröna kometen ännu? Här har det varit moln varenda dag, så tyvärr ingen chans... :( Men imorgon...
2
Svar
22
· Visningar
1 680
Senast: Septicemia
·
Samhälle Mamma ska ha hemtjänst en gång i veckan men varken denna vecka eller förra veckan har det kommit någon till henne. Hon vill inte vara...
2
Svar
22
· Visningar
4 662
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Nån som håller span på den. Såg den i torsdags och även nu ikväll. Kan se den med blotta ögat, Hoppas på klart väder den 1 februari, då...
Svar
5
· Visningar
598
Fritid Önskar serietips på SVT-play, TV4-play och Netflix. Inte historiskt, overkligt eller skräck.
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 312
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi Har annons ute på en lite dyrare (men ändå inte jättedyr) designerpryl på marketplace och blir kontaktad av en ev köpare. Den skriver...
Svar
5
· Visningar
2 171
Senast: BernT
·
Mat Hur länge håller en burk öppnad Keso i kylskåpet? Är inte en van Keso-ätare själv, så har ingen aning och det står inget om hållbarhet...
Svar
9
· Visningar
6 854
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag köpte dessa på Åhléns för några år sedan,. De fanns i 2 storlekar. Jag har vill utöka med flera, men var hittar jag dem? Har inte...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: Rie
·
Kultur Vet någon något bra ställe att få flaggor gjorda? från ett foto
Svar
5
· Visningar
503
Senast: tanten
·
Mat Så, jag har tänkt börja med lite matiga, nyttiga smoothies. Eller bara något som är lite nyttigare än typ.. glass :p Jag har en blender...
2
Svar
22
· Visningar
1 033
Senast: _Taggis_
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Vad säger ni om såsens vara eller icke vara? Gör du plats för såsen i ditt liv? För några år sedan var det en rätt tryckt stämning här...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 789
Senast: Pilot
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
42 777
Kultur Som börjar tröttna på hypen Peder Fredricson? Han marknadsförs hela tiden på det ena el andra sättet. Alltså, han är en stor idol, men...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 088
Senast: Bison
·
Hemmet Går det att slipa detta bord tro? Och sen betsa det? Tänkte slipa försiktigt med slipmaskin isåfall och sen betsa med mörk bets. Är ju...
2
Svar
20
· Visningar
2 086
Senast: Shaggy
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag har just suttit och skrattat så jag grät åt en tråd på ett annat forum där fenomenet att tvätta dammsugarslangen diskuterades. Just...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 501
Senast: Asko
·
Juridik & Ekonomi Har en leasingbil som de höjt avgiften på ganska ordentligt. Den kostade ca 4300 när jag hämtade den i juli 2022, höjdes under hösten ca...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: BernT
·
Tjatter En kollega med familj kom för ett par år sedan på konceptet Ljusvinter; den ljusare halvan av vintern med både längre dagar och större...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 582
Senast: Brie
·
IT & mobiler Kanske är det rent personligt tycke, kanske är det fakta som någonstans kan backas upp. Eller kanske är det en helt onödig diskussion ;)...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 666
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp