Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 778
Senast: Amha
·
Hemmet Nu börjar det dra ihop sig till renovering. Maken är lite chockad över kostnaden. Vi är inga renoverare själva utan lejer bort det...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: sthu
·
Fritid Jag är hopplöst dålig på att riktigt förstå hur Stockholms olika stadsdelar hänger ihop så nu vänder jag mig till buke för att få hjälp... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Skola & Jobb Om man inom en femårsperiod har totalt 22 månader vikariat eller allmän visstidsanställning (blandat friskt men det spelar väl ingen... 2
Svar
21
· Visningar
1 567
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Behöver era bästa tips och huskurer mot igensvullna öron, håller på bli galen! Har haft öroninflammation och fick antibiotika. Smärtan...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: Kristall10
·
IT & mobiler Jag är inte den skarpaste kniven i lådan när det gäller teknik, men jag har lyckats lösa det mesta med datorer, tv och mobiler i hemmet...
Svar
5
· Visningar
459
Senast: nyttnick
·
Kropp & Själ Tror svaret finns här (står helt still..) Tjej (irländsk?) som spelar gitarr och sjunger när skolbarn kompar med muggar Superkänd och...
Svar
1
· Visningar
472
Senast: Fruentimber
·
Tjatter Vilka Hard Rock cafeer har du varit på? Samlar du på deras tröjor och vilka har du?
Svar
18
· Visningar
1 114
Senast: Krålus
·
Mat Behöver tips på mellanmål som kan förvaras i väskan, snabbt ger energi, är fritt från nötter och som inte blir förstört om man är länge...
Svar
12
· Visningar
1 285
Senast: Elisha
·
  • Låst
Samhälle Gör en ny tråd att prata politik i framöver, eftersom den andra låstes. Idag läggs det fram ett utskottsinitiativ i riksdagen om en... 100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
102 384
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jobbar som skolfotograf och ska nu fota studenter. Klädkoden som fotograf är då hel och ren och gärna något uppklädd. Lite finare än...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Är den värre än vanligt? Jag har ju lite symtom om vår/försommar i vanliga fall, men inte så mycket att det stör livet nämnvärt. Men i... 2
Svar
26
· Visningar
1 446
Senast: bettysmatte
·
Samhälle TV4 storsatsar på ny serie i höst. Start 2 september. Vilka är dom skarpaste knivarna i lådan och vilka är förrädare. Vilka är ni...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Jag kan inte logga in på kontot och har nu begärt nytt lösenord många gånger. Redan för flera veckor sen gjordes det första försöket...
Svar
3
· Visningar
644
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har jättestora problem med bröstryggen, får ont nästan varje dag och det känns ibland som att det blir svårt att andas. Min naprapat... 2
Svar
34
· Visningar
1 862
L
Kläder & Bli fin Har nån här beställt från boohoo.com nångång? Var det bra isåfall? Och hur lång tid tog det? Jag kan inte ens hitta vilket land det är...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: BernT
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
538
Senast: Tranan
·
Kläder & Bli fin Jag har problem med att betala med visa kort till bonprix. Skriver in kortnummer, csv, bekräftar med bankID och sedan blir jag bara... 2
Svar
30
· Visningar
2 401
Senast: Blossi
·
Tjatter En arbetsgivare hade medarbetarsamtal med en anställd. De pratade om prestation och om vad den anställde ansåg sig vilja ha i lön... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
18 911
Senast: Ingela_S
·
Kropp & Själ i oktober -21 opererade jag bort en stor hjärntumör på 7*7cm, visste inte att jag hade en, den upptäcktes 3v innan av att jag fick ett... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
15 027
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka