Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder alltid appen. Det kanske är skillnad på dessa två? Men det känns ju konstigt om hemsidan har Klarna som alternativ och på appen kan man inte direkt välja någotHemsidan.
Hrrmm, jag är inte så "appig" av mig, tycker att det är svårt att se ordentligt på telefonen
Gjorde detsamma, och helt plötsligt kunde jag välja kortbetalningHahaha! Inspirerad av den här tråden tog jag tag i att beställa ett par saker jag har funderat på från Bonprix. Uppfattade aldrig att jag fick några valmöjligheter gällande betalningen utan de tänker skicka med faktura och ta 19 kr extra för det.
Nu har jag varit i kontakt med dem och Klarna finns inte som alternativ, de har inget samarbete. Däremot vill de att jag ska ringa vid nästa köp för att kunna ändra till kortbetalning. Vi får se hur det blir, orka ringa för att kunna beställa...
Ska testa igen nästa gång. Lite tråkigt med onödiga avgifter.För att betala med kort kan man bara gå ner till där det står faktura och klicka på ändra, då kommer en ruta upp där man kan betala med kort.
Edit: Det var där jag fastnade och kom tillbaka till betalsidan. Men plötsligt fungerade det och betalningen gick igenom.
Jag loggade in i klarnaappen och där fanns bonprix med. Så det låter konstigt.Nu har jag varit i kontakt med dem och Klarna finns inte som alternativ, de har inget samarbete. Däremot vill de att jag ska ringa vid nästa köp för att kunna ändra till kortbetalning. Vi får se hur det blir, orka ringa för att kunna beställa...
Det var det som sades till mig när jag frågade i alla fall. På hemsidan finns inte Klarna som alternativ. Men nu har det funkat att ändra till kort.Jag loggade in i klarnaappen och där fanns bonprix med. Så det låter konstigt.