Problem med Bonprix

Hahaha! Inspirerad av den här tråden tog jag tag i att beställa ett par saker jag har funderat på från Bonprix. Uppfattade aldrig att jag fick några valmöjligheter gällande betalningen utan de tänker skicka med faktura och ta 19 kr extra för det. :D

Sist jag handlade försökte jag ändra till kort för att slippa fakturaavgiften men råkade ut för samma som TS, kom tillbaka till betalsidan. Klarna har aldrig funnits som alternativ, hade det gjort det hade jag valt det redan från början.
Tycker också att det är konstigt att det kan vara så olika.

Hemsidan.
Hrrmm, jag är inte så "appig" av mig, tycker att det är svårt att se ordentligt på telefonen :bag:
Jag använder alltid appen. Det kanske är skillnad på dessa två? Men det känns ju konstigt om hemsidan har Klarna som alternativ och på appen kan man inte direkt välja något :p

Hahaha! Inspirerad av den här tråden tog jag tag i att beställa ett par saker jag har funderat på från Bonprix. Uppfattade aldrig att jag fick några valmöjligheter gällande betalningen utan de tänker skicka med faktura och ta 19 kr extra för det. :D
Gjorde detsamma, och helt plötsligt kunde jag välja kortbetalning 🙄😊

Nu har jag varit i kontakt med dem och Klarna finns inte som alternativ, de har inget samarbete. Däremot vill de att jag ska ringa vid nästa köp för att kunna ändra till kortbetalning. Vi får se hur det blir, orka ringa för att kunna beställa...

Nu har jag varit i kontakt med dem och Klarna finns inte som alternativ, de har inget samarbete. Däremot vill de att jag ska ringa vid nästa köp för att kunna ändra till kortbetalning. Vi får se hur det blir, orka ringa för att kunna beställa...

För att betala med kort kan man bara gå ner till där det står faktura och klicka på ändra, då kommer en ruta upp där man kan betala med kort.

Edit: Det var där jag fastnade och kom tillbaka till betalsidan. Men plötsligt fungerade det och betalningen gick igenom.

För att betala med kort kan man bara gå ner till där det står faktura och klicka på ändra, då kommer en ruta upp där man kan betala med kort.

Edit: Det var där jag fastnade och kom tillbaka till betalsidan. Men plötsligt fungerade det och betalningen gick igenom.
Ska testa igen nästa gång. Lite tråkigt med onödiga avgifter.

Jag loggade in i klarnaappen och där fanns bonprix med. Så det låter konstigt.

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 762
Senast: sjoberga
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 336
Senast: monster1
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 042
Senast: skiesabove
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
583
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka