Fråga om LAS.

Tyvärr används ju även LAS "tvärtom", i alla fall enligt min erfarenhet ffa i kommunala/ region branscher. Vård och omsorg skriker efter folk men är man nära att bli inlasad får man inget mer vikariat. Jag är kluven till LAS av den anledningen ... Folk går arbetslösa fast de egentligen behövs.

Tyvärr används ju även LAS "tvärtom", i alla fall enligt min erfarenhet ffa i kommunala/ region branscher. Vård och omsorg skriker efter folk men är man nära att bli inlasad får man inget mer vikariat. Jag är kluven till LAS av den anledningen ... Folk går arbetslösa fast de egentligen behövs.
Jo, jag vet flera företag som tyvärr "utnyttjar" den möjligheten.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 078
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 535
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 373
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka