Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag skulle vilja presentera ett utsläppsvärden på ett pedagogiskt vis. Det finns gränsvärden som inte får överskridas och jag tänker att...
IT & mobiler
Har en inspelning på en danskoreografi som jag gärna skulle vilja göra spegelvänd så att jag kan härma instruktörens rörelser som de ska...
Trädgård & Växter
Mina tomatplantor och chiliplantor behöver MAT, men jag hittar bara Algomin som är ekologisk och nu luktar hela huset bajs. De måste bo...
Kropp & Själ
Innehåller bland annat havtornsextrakt och sägs hjälpa vid torra slemhinnor i mun, ögon och underliv. Jag har köpt en ask och har käkat...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.