Tack snälla!
Det känns verkligen somrigt, tycker jag. Och så är jag svag för rosa rosor.![]()
Och jag gillar inte blommigt tyg ... och ar inte fortjust gront

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla!
Det känns verkligen somrigt, tycker jag. Och så är jag svag för rosa rosor.![]()
Jag har varit väldigt anti allt som har mönster, men något har hänt sen jag började sy själv och upptäckte vilka fantastiska tyger det finns!Och jag gillar inte blommigt tyg ... och ar inte fortjust grontmen skulle verkligen vilja ha en klanning i det tyget.
Och jag har ingen anining om vad som hant med mig.
![]()
Var har du köpt tyget? Tycker också det var helt underbart!Jag har varit väldigt anti allt som har mönster, men något har hänt sen jag började sy själv och upptäckte vilka fantastiska tyger det finns!
Det är något med den där gröna nyansen jag gillar. Jag har sällan grönt och ffa inga skrikiga gröna. Den här är så mild och behaglig på något sätt.![]()
På Stockholmsmässan. Tror att det var Tyglycka?Var har du köpt tyget? Tycker också det var helt underbart!
Tack! Det är superlängesen jag kollade hos dom av någon anledning! Jag fönstershoppar ju tyg flera gånger i veckan men helt glömt av domPå Stockholmsmässan. Tror att det var Tyglycka?
Edit: jo det var det. De verkar ha kvar lite på sin hemsida. Iaf i klippta bitar.
Jag brukar också glömma bort vissa återförsäljare när jag fönstershoppar. Och jag tror inte att jag hade köpt det där om jag bara sett det på nätet, men blev helt kär när jag sprang på det på mässan.Tack! Det är superlängesen jag kollade hos dom av någon anledning! Jag fönstershoppar ju tyg flera gånger i veckan men helt glömt av dom![]()
Ja så är det ju helt klart!Jag brukar också glömma bort vissa återförsäljare när jag fönstershoppar. Och jag tror inte att jag hade köpt det där om jag bara sett det på nätet, men blev helt kär när jag sprang på det på mässan.
Ibland måste man klappa på tyget innan man vet att det är rätt.![]()