Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har ett litet skrivbord (Brusali från IKEA) hemma som jag aldrig köpt en stol till då det mest agerat nattduksbord. 🙈 Nu har jag...
Svar
7
· Visningar
521
Senast: Luzzan
·
  • Omröstning Omröstning
Kläder & Bli fin Alltså, är det bara jag och maken? Eller tycker ni också att många av de så populära runda skosnören som sitter på många skor måste...
2
Svar
29
· Visningar
2 897
Senast: Shaggy
·
Hemmet Har letat en ny soffa i flera månader utan att hitta exakt det jag söker. Har provsuttit på IKEA, Trademax och Mio. Fler butiker finns...
Svar
15
· Visningar
1 659
Senast: Eli
·
Juridik & Ekonomi Riksbanken går ut med att de höjer räntorna för att få ner inflationen, men hur kommer höjda räntor sänka priser på mat, el och annat...
Svar
15
· Visningar
1 356
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi … och vilken leverantör har ni? Jag har tele2, det billigaste paketet som heter Bas 50. Tv+internet i ett paket som kostar 659kr/månad...
2
Svar
28
· Visningar
1 451
Senast: athena
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått två kostnadsförslag för ett hål i en tand, antingen dra ut den eller rotfyllning och permanent tandstödd krona. Den andra...
Svar
19
· Visningar
1 838
Senast: Asko
·
Hemmet Nu har jag läst om den här metoden KonMari lite överallt, det går ut på att man bara ska behålla saker som "man blir glad av" eller som...
2
Svar
37
· Visningar
2 447
Juridik & Ekonomi Det ringde nyss på luren. Det stod att det var från Zambia. Lurendrejeri antagligen. Jag svarade inte men undrar lite på vilket sätt de...
2
Svar
23
· Visningar
3 747
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon av er som har erfarenhet av att byta förnamn som vuxen? Hur har det funkat med vänner? Familj? Släkt? Arbeten? mm...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 123
Senast: Raderad medlem 148400
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
2 695
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Mitt säsongsjobb har kommit ut på af idag och jag ska söka. Jobbet är i ny regi, men en av mina referenser jobbar där. Jag är...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 362
Senast: Hippocampus
·
Fordon Idag när jag skulle åka iväg med bilen låg det fullt med is i bilen, på sätena, mellan sätena och uppe på instrumentpanelen. Isen såg ut...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 044
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Lite förklaring längre ner, så läs inte om du inte vill läsa om blod/urin. Misstänker att jag dragit på mig en urinvägsinfektion...
Svar
11
· Visningar
645
Senast: movi
·
Kropp & Själ Jag hittade inget bra uttryck på svenska. Jag har bestämt mig sådär iförbifarten att inte göra sådant jag inte vill. Fast egentligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 802
Skola & Jobb Ni som letar bland annonserna där... Hur gör ni egentligen? Jag blir aldrig klok på sökfunktionen och matchningar där. Tycker alltid...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen har startat en ny tråd.😉
Svar
1
· Visningar
976
Senast: McFlurry
·
  • Låst
Tjatter Gamla full! Jag stör mig på att jag inte kunnat somna på min lunch på hela veckan.
100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
125 295
Mat Är det någon annan på forumet som håller på med intuitivt ätande och/eller mindful eating? I så fall tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
2
Svar
28
· Visningar
1 821
Senast: MJLee
·
Tjatter Kan du beskriva dig själv i din yrkesroll med ett enda ord? Eller möjligen två? Är du en ledare? Säljare? Arbetsmyra? Eller vad är du...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 492
Senast: Reville
·
Kropp & Själ Nu kan jag bara bifoga en fil, men min hud jag har provat allt, de man ser är inte på huden utan innan för vad är de för akne? Samt...
2
Svar
21
· Visningar
2 478
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp