Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Har ni tips på snygga mjukisbyxor? Mina ser gräsliga ut och med en ny dejt vill man se lite fin ut även om man har mjukisbyxor 😅
2
Svar
36
· Visningar
2 834
Senast: mamman
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 691
Senast: Sleepan
·
Hemmet Hur gör man? Har nu stått och gnott på dörrmattan med dammsugaren en evighet och den ser ändå inte bra ut.
Svar
8
· Visningar
600
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag gick in på Swedbank och skulle ange mitt bankkonto så de kan betala ut elstöd, men fastnade i en loop som slutade med att jag skulle...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
23 826
Senast: Clabbe
·
Kropp & Själ Jag har alltid sovit dåligt men med åren har det eskalerat och tyvärr har jag fått noll respons från vården när jag tagit upp det...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 750
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag har googlat men inte hittat några stänger att köpa i Sverige, vad jag kan se. De verkar ju rätt fiffiga. Ser på Youtube att även...
Svar
12
· Visningar
1 068
Senast: skogaliten
·
Hemmet Det nya boendestödet jag fått skurade min toa det första hon gjorde. Hon hade wc-anka i skålen, men resten torkade hon av med klorin på...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 170
Senast: Pilot
·
Tjatter På grund av en annan tråd fick jag för mig att googla på skillnaden mellan alligatorer och krokodiler. Efter en stunds läsande trillar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 996
Senast: Hippocampus
·
Kropp & Själ Igår var jag ute från 6 - ca 14. Det var inte alls supersoligt, utan lite sol, men solkrämsjunkie som jag är smorde jag mig i ansiktet...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Spännande forskning kring åldrande pågår hela tiden, som vanligt är det våra stackars möss som är huvudpersonerna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 669
Senast: Shaggy
·
Fritid Skulle vilja ha film tips liknande the blessing bracelet och the wedding veil film serien.
Svar
0
· Visningar
267
Kropp & Själ Drinkabiliteten mäts som de flesta vet i MegaHyland, där en MegaHyland är 3,14 promille och är helt enkelt fylla per krona...
Svar
9
· Visningar
795
Senast: golit
·
Trädgård & Växter Mitt hus har en utbyggnad där man inte använt exakt samma tegel så det syns en tydlig skarv som jag tycker är väldigt ful. Hade funderat...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Silver Girl
·
Fordon Ok har fått till mig att jag nu måste välja ny bil i jobbet. Jag är i grund och botten väldigt ointresserad av bilar. Har inga direkta...
Svar
19
· Visningar
1 771
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Behöver hjälp med att förklara hur jag ska räkna ut följande: Det är en övningstenta så ingen tenta så sett. Talet...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: Pratsch
·
Kläder & Bli fin Den som är ryggen på löparen som sedan håller fast tabben man drar i? Markerad med gult på den svarta och inringad i gult på den...
Svar
8
· Visningar
775
Senast: 95johsv
·
  • Låst
Kropp & Själ Tror att jag behöver hjälp. Har provat själv att sluta eller minska i flera år men kommer inte längre. Jag är inte alkoholist men kan...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
210 524
Senast: Mineur
·
  • Omröstning Omröstning
Juridik & Ekonomi Hade ett möte med min bank idag och de föreslog att jag borde spara mer i fonder. Jag har ett ISK-sparande som ligger runt 100 000 kr...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 071
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Är det någon mer än jag som har hört att tomater är en frukt? Är det inte en grönsak så är det väl ändå ett bär? Någon som sitter på...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 287
Senast: Habina
·
Svar
2 000
· Visningar
265 370
Senast: pepp