Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu sitter jag här och funderar på att raka lite på sidorna Grejen är att mitt hår gärna fluffar upp sig ganska rejält, och utan styling så blir det lite boll-liknande på huvudet ändå, och i mina ögon lite tantigt. Kanske skulle det se bättre ut om jag rakade lite, alltså inte ta bort allt utan så långt som möjligt med rakapparaten. Å andra sidan vet jag inte om det kanske är ungefär vad jag har redan... Hm.
Åh men toppen, jag försökte hitta någon bra exempelbild på nätet och lyckades inte. Det är något sådant jag tänkt mig. Ska ordna lite hårspray först och försöka styla till det så att det blir så likt som möjligt vad jag tänker mig (typ trycka ner håret på sidorna och fluffa upp där uppe) för att se om det blir som jag tänkt mig innan rakapparaten åker fram.Kort nacke och sidor med fluff på huvudet kan bli jättefint!
*exempelbild stulen från nätet
Visa bifogad fil 121562
Ett hårt vax som du plattar till sidorna med och sen har i topparna uppe på huvudet för att få mer volym, det är guld värt när man har kort hår! Eller saltvattenspray och dust it.Åh men toppen, jag försökte hitta någon bra exempelbild på nätet och lyckades inte. Det är något sådant jag tänkt mig. Ska ordna lite hårspray först och försöka styla till det så att det blir så likt som möjligt vad jag tänker mig (typ trycka ner håret på sidorna och fluffa upp där uppe) för att se om det blir som jag tänkt mig innan rakapparaten åker fram.