Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Lång omständlig inledning... Jag har krånglat med mitt vatten. Har ju två brunnar men bara använt den ena. rörmokaren kom och kollade...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: tanten
·
Hemmet Ärvt en låda med olika sorters glas som jag inte vet om jag ska spara, slänga eller sälja :D En typ har jag identifierat, och det är...
Svar
14
· Visningar
1 526
Senast: voltis
·
Hemmet Min mamma har en sommarstuga som hon gärna ser att vi skulle utnyttja mer men problemet är att det är ont om sängplatser. Mitt förslag...
2
Svar
20
· Visningar
12 821
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Vi har tänkt lägga ett klickgolv i hall och vardagsrum och skulle behöva tips om vilka alternativ vi har. Vi vill gärna ha ett lite...
Svar
6
· Visningar
5 704
Senast: zazzarazz
·
Hemmet I o m att vi köper en laddning gräsbeteskött av en lokal bonde varje höst har jag länge tänkt att vi också borde investera i en...
Svar
9
· Visningar
2 000
Senast: Ioxia
·
Hemmet http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=44MJAA2DAQOERBTO Den här har de ju inte lyckats få såld. jag tycker...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
18 760
Senast: Apollo 13
·
Hemmet Fick tips om ett torp från mitten på 1800-talet som ev ska säljas. Det används som sommarstuga. Det jag vet är att det finns en borrad...
2 3
Svar
51
· Visningar
19 333
Senast: Hyacinth
·
Hemmet Försökte laga linssoppa igår men det blev inte alls som receptet sa. Skulle koka i 15 minuter och man skulle passa noga så att linserna...
Svar
5
· Visningar
1 595
Senast: veteranix
·
Hemmet Jag är helt kär i Pip Studios grejer överlag och var helt inställd på att köpa koppar/muggar därifrån nu när jag vill byta ut vårt...
2
Svar
30
· Visningar
6 943
Senast: Ava22
·
Hemmet Behöver hjälp att fundera lite runt det här med radon Vi har tittat på ett hus där det finns ett uppmätt radonvärde på 98. Mätningen...
Svar
11
· Visningar
1 508
Senast: Gabbi
·
Hemmet Nu när vi äntligen renoverat klart hallar och trappa i vårt hus är det bara ett projekt kvar i hallen på nedervåningen, nämligen dörren...
Svar
13
· Visningar
5 696
Senast: Zewz
·
Hemmet Någon som har något bra knep?
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: Piek
·
Hemmet Vi vill bygga till en entré på vårt lantställe, hur vet vi vad som krävs? Måste vi lämna in ritningar, söka bygglov osv? Vi har inte...
Svar
7
· Visningar
975
Senast: Hyacinth
·
Hemmet Just nu finns inte pengar till garderob och jag funderar på hur vi så länge kan förvara kläder på något smidigt sätt. Vad kan man...
Svar
0
· Visningar
821
Senast: Lycanthrope
·
Hemmet Jag har tyvärr gipsväggar i hela lägenheten. Och det kräver ju lite idéer har jag märkt. Men nått jag absolut inte kommer på är hur man...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Ja, det är klart att det går, men tar det lite mer från början, för nu är det förändringens tid för mig :) Jag bor i hyreslägenhet och...
Svar
17
· Visningar
5 207
Hemmet Våren börjar komma och känner att det är dags att ta tag i balkongen så den blir fin. Trägolv är redan köpt och blomlådor ska köpas i...
Svar
12
· Visningar
14 456
Senast: Basilika
·
Hemmet Traden foranledes fran "deklarations" traden i Senior. Det har liksom dykt upp en mass extra grejer for oss att fylla i efter huskop. Ar...
Svar
2
· Visningar
1 028
Hemmet Jag tittar på matbord och tillhörande stolar. Stolarna har jag bestämt mig för en vitlackad IKEA-modell. Bordet jag helst vill ha finns...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Zaga
·
Hemmet Jag har alltid tyckt att våren är den finaste årstiden på åren. Jag mår bra i hela min själ av våren snart är här på riktigt och att...
Svar
11
· Visningar
1 135
Senast: Tjorven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka