Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Så, renoveringen i full gång och snart är det dax att börja bygga upp allt igen. Och vi har kommit till punkten där det börjar bli dax...
Svar
14
· Visningar
3 997
Senast: vilse
·
  • Låst
Hemmet Ibland ser man saker som man undrar hur det gick till. Vad sägs om det här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
262 071
Senast: ullo
·
Hemmet Ja huset hade säkert mått bra av lite byte av brädor och ny färg. Men nu är det så att vi har annat vi också vill göra på huset (göra om...
2
Svar
22
· Visningar
9 482
Hemmet Vi vill sätta in ett badkar men längden i badrummet är bara 147 cm. Jag har letat efter ett kortare badkar, men bara hittat två sorter...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: Sar
·
Hemmet I maj ska vi flytta till nytt, en 3a på 70 kvm i ett hus byggt på 50-talet. I alla rum utom vardagsrum och badrum ligger fula...
Svar
11
· Visningar
10 750
Senast: Winni
·
Hemmet Är så förbannat trött på mitt badkar! Och har fått för mig att jag vill ha en duschvägg istället. Men problemet tycks vara att de bara...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 489
Hemmet Letar efter en duschkorg/hylla man kan hänga på duschdörrarna. Hittade en från Smedbo tror jag det var men den kostade typ tusen spänn...
Svar
11
· Visningar
4 352
Senast: bollen__
·
Hemmet Inspirerad av blåbäret har jag snöat in på tapeter igen och tapeserar om hela blivande huset i huvudet. Men det där med tapeter är...
2 3
Svar
47
· Visningar
11 217
Senast: Toya
·
Hemmet Behöver nog gnälla av mig lite, för att göra en jättelång historia kort så blev vi mer eller mindre tvingade att flytta från vårt...
Svar
15
· Visningar
2 563
Senast: cirkus
·
Hemmet Jag skulle behöva lite input inför ytskiktsrenovering i mitt hus. Huset är en 50-talsvilla i rött tegel. Ca 110 kvadrat fördelat på...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: Augusti
·
Hemmet Har börjat renovera mitt blivande hem nu och tänkte att ni säkert vill vara med på denna resan och bidra med positiva och negativa...
2
Svar
20
· Visningar
3 976
Senast: MadicDomino
·
Hemmet Jag hittade den här soffan på *internet* och tycker att den är jättefin. Men jag har inte en aning om varifrån den kommer, har ni sett...
Svar
15
· Visningar
4 970
Hemmet Jag har en smal spis som ska bytas mot en bredare. Skåpet bredvid ska bytas och så är det två skåp ovanför. Ingen köksfläkt .(hur tänkte...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Jag har två platser där jag letar takarmaturer. Det ena är ena rummet en trappa upp. Där är tänkt att i första hand vara syrum. Det...
Svar
9
· Visningar
2 022
Senast: mino
·
Hemmet Jag försöker få inspiration till vårt turkos/ljusblå kök och har börjat inreda med lite småprylar i en smått retro känsla. Något som...
Svar
7
· Visningar
5 195
Senast: Cydonia
·
Hemmet Jag har högglansigt svart kakel i köket vid diskbänken. Det var skitsnyggt när det var nygjort, men nu har ju kaklet blivit smutsigt och...
Svar
6
· Visningar
4 848
Senast: Skyggni
·
Hemmet Efter att ha tapetserat sovrummet med en fin, vit tapet har vi insett att det kanske skulle vara en god idé att skaffa en sänggavel. Den...
Svar
18
· Visningar
3 397
Senast: _Peplis_
·
Hemmet Är det någon här på buke som har en hushållskvarn? Nu pratar jag inte om en sådan där som du sätter på din assistent och får korv...
Svar
0
· Visningar
1 412
Hemmet Är helt såld på vedspisen som finns i huset jag hyr. Och har sagt att jag INTE flyttar någonstans utan vedspis. Lättare sagt en gjort...
Svar
8
· Visningar
4 838
Senast: Tora
·
Hemmet Det börjar bli dags för mig att flytta in i utbyggnaden av mitt lilla hus och vardagsrummet ska därför få bli vardagsrum på riktigt...
Svar
4
· Visningar
1 328
Senast: Jonaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka