Era favorittapeter!

Sv: Era favorit tapeter!

Visst är den underbar! Jag har bestämt att vi ska ha den som fondvägg i vårt vardagsrum när det blir att vi gör i ordning där (om ett år eller så :D) tyvärr blir det inte så snyggt med den blåa, men den gröngula kommer passa perfekt och den är också så fin! :love:

Och klart du ska lägga ut dina favorittippade (iaf några av dem)! :) Dessutom låter sommarstugan helt fantastisk :love:

Sv: Era favorit tapeter!

Jag tänkte fåglarna till hallen på ovanvåningen och fortfarande köra på petrol i själva farstun. :) Så jag tänkte att denna med fåglarna plockar upp den blåa färgen fint! :) Dessutom har den vit botten så det blir en fin fortsättning från pärlsponten och ger lite ljus åt utrymmet.

Har märkt att många blir förvirrade när jag pratar om "hall" och "farstu". Hallen är där uppe och farstun där man går in. Bör kanske specificera mer när jag skriver. :p

Sv: Era favorittapeter!

kl
mbsil003.jpg

mbgdw4848-001.jpg

Det finns ju ungefär hur många fina tapeter som helst, men just för tillfället hade jag SÅ gärna velat ha Josef Franks Paradiset någonstans i mitt hem (såg nyligen ett helt fantastiskt kök med just den tapeten - bara det fick mig nääästan att hosta upp miljonen lägenheten ifråga låg ute för :D).

TA12119_VIT_1.jpg

Vi ska flytta i maj, och jag har gått lite bananas i tapetdjungeln. Älskar Josef Franks tapeter, så beroende på hur golvet blir så kanske Vårklockor får flytta in i köket....Vårklockor

Sen är jag väldigt förtjust i Eco Dimensions, ffa den här: Eco Dimensions

Funderar på hur vi ska få alla olika tapeter att bli kompisar. Jag tänker att tapeter i angränsande rum inte ska vara för olika?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 538
Senast: Stina12
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·
Hemmet Saknar en tråd där vi kan dela med oss av bilder och tankar kring inredning, för att få och ge inspiration! Tapeter, möbler, textiler...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 565
Senast: Sjalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar